Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiviniemi aloitti pakkoruotsin poistamisen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia menee aika mielenkiintoiseksi, kun pääministeri jyrää pakkoruotsia ihannoivan opetusministerin!

Vierailija
2/8 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin voi sanoa hyvä keskusta

fiilikset täälläkin.

Hyvin tehty, Kiviniemi. Hoida homma loppuun saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia menee aika mielenkiintoiseksi, kun pääministeri jyrää pakkoruotsia ihannoivan opetusministerin!

Vierailija
4/8 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli englanti ja jokin muu kieli, saa itse päättää, mikä. Käytännössä se, mitä koulussa voi lukea. Yhdellä vieraalla kielellä ei pitkälle pötkitä. Saksa, ranska, venäjä, espanja englannin kaveriksi.

t. Ruotsinope

Vierailija
5/8 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli englanti ja jokin muu kieli, saa itse päättää, mikä. Käytännössä se, mitä koulussa voi lukea. Yhdellä vieraalla kielellä ei pitkälle pötkitä. Saksa, ranska, venäjä, espanja englannin kaveriksi.

t. Ruotsinope

Sinunkin työsi helpottuu kun oppilaat eivät voi enää valittaa pakkoruotsista (kun ovat kuitenkin tulleet sinne ruotsin ryhmään olettaessaan sen olevan helpompaa kuin venäjä).

Vierailija
6/8 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Sinunkin työsi helpottuu kun oppilaat eivät voi enää valittaa pakkoruotsista (kun ovat kuitenkin tulleet sinne ruotsin ryhmään olettaessaan sen olevan helpompaa kuin venäjä).

[/quote]

Opetan myös vapaaehtoista ruotsia, huomattavasti motivoituneempaa porukkaa.

Vierailija
7/8 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kielen opiskelu pakollista mutta se kieli pitää saada valita itse! Tietysti sen mukaan mitä koululla on tarjota.

En usko, että pakkovenäjä on sen parempi idea kuin pakkoruotsi!

Vierailija
8/8 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, kun saa valita kahdesta eri vaihtoehdosta. Kielten opiskelu on hyödyllistä (ruotsinkin!) mutta ei pakkoruotsi.

Eli kielen opiskelu pakollista mutta se kieli pitää saada valita itse! Tietysti sen mukaan mitä koululla on tarjota.

En usko, että pakkovenäjä on sen parempi idea kuin pakkoruotsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän