Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirja avioerosta

Vierailija
20.09.2010 |

Hei

onko kukaan lukenut jotain hyvää kirjaa avioeroa suunnitteleville vanhemmille?

Eli jotain mistä saisi neuvoja eron toteuttamiseen? Mitä pitäisi ottaa huomioon, jotta lapsi kärsisi mahd. vähän? Onko kirjaa, joka tällaisia asioita käsittelisi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.miessakit.fi/fi/julkaisut/erosta_elossa

http://www.minervakustannus.fi/kirjat/kirja.php?kirja=62

Varsinkin Sundista oli itselleni paljon apua, kun totesin, että pakkohan tästä on lähteä.

Vierailija
2/5 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos mä olen lapseni jo tehnyt. Jos mä näillä vuosilla ja kokemuksella olisin vielä lapseton, niin tuskin edes lapsia tähän maailmaan tekisin.

Esim. tää aloitus. Jos joku on avun tarpeessa, niin siitäkin joku pikkusieluinen nihilisti valittaa. Onko se ap, sulta jotenkin pois jos joku saa apua?

Mikä sun pointti on? ootsä kateellinen kenties, kyl sä vaikutat jo aloituksen perusteella niin tyyhmältä että voisitkin olla kade?!

Voi helvetti! Mä en ole tollaista apua tarvinnut ikinä, enkä ole ollut masentunut jne. Mutta ei tulis mieleenkään nurista jos joku saa jotain apua masennukseensa, en mä tiedä mitä pitäis tehdä? itkeä vai nauraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on paljon tietoa ja otetaan huomioon sekä molemmat vanhemmat että lasten etu.

Vierailija
4/5 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos mä olen lapseni jo tehnyt. Jos mä näillä vuosilla ja kokemuksella olisin vielä lapseton, niin tuskin edes lapsia tähän maailmaan tekisin.

Esim. tää aloitus. Jos joku on avun tarpeessa, niin siitäkin joku pikkusieluinen nihilisti valittaa. Onko se ap, sulta jotenkin pois jos joku saa apua?

Mikä sun pointti on? ootsä kateellinen kenties, kyl sä vaikutat jo aloituksen perusteella niin tyyhmältä että voisitkin olla kade?!

Voi helvetti! Mä en ole tollaista apua tarvinnut ikinä, enkä ole ollut masentunut jne. Mutta ei tulis mieleenkään nurista jos joku saa jotain apua masennukseensa, en mä tiedä mitä pitäis tehdä? itkeä vai nauraa?

tän vastauksen mennä "Hahhah! Taas näkee, mitä perhetyöntekijältä todella halutaan.."-ketjuun?

Vierailija
5/5 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole lukenut mitään asiaan liittyvää?

Tuo Sundin kirja on tehty miehille, kiitos vinkistä, mutta olisiko vielä mitään muuta kirjaa?

Eroperhe.net -sivustolta en löytänyt kirjavinkkejä. (on muuten aivan kamala se punainen taustaväri, en meinaa pystyä lukeeman sen sivuston tekstejä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi