Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Heinäkuiset 2011***

20.09.2010 |

Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!

Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.

Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.

Kommentit (755)

Vierailija
541/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime kierrossa Terolutit käytössä (liian lyhyt luteaalivaihe) ja sun kannattaa aloittaa ne terot niinku lääkäri määräsi ku kerran oviskin oli jo.. Terolutit ei mitenkään häiritse kiinnittymistä vaan juuri päinvastoin ne valmistaa limakalvon vastaanottamaan hedelmöittyneen munasolun.

Ja varoituksen sananen että Terolutit tekee raskaus oireita kamalasti varsinkin rintojen arkuus oli mulla ihan hirveä... (=

Ainut mitä Terolutit voi häiritä on ovis ja sitäkin VAIN jos ovulaatio on vasta muutaman päivän jälkeen ku on Terot aloittanut esim. jos aloittaa kuurin 15 pv. ja ovulaatio onkin 19 pv. niin sen se voi häiritä..

terv. Minni kp13/22-28 yk 11

Vierailija
542/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko kipaista aamulla apteekkiin hakemaan luotettavampi testi ja sekin kertoi samaa, eli posiitivinen. Nyt on jotenkin pää ihan pyörällä, odotan jatkuvasti että menkat alkaa, mutta tällä kertaa ne ei nyt sitten taidakaan alkaa :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnea onnea miljoonasti :- ) Paljon tarrasukkia lähettelen täältä ja onnellista matkaa raskauteen! :)

Vierailija
544/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret onnittelut plussasta :D Loistavaa, että plussa tuli!

Vierailija
545/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oli pakko usklatautua taas kuukausipinoon, ku on niiiiin jännää. Olen taustaillut kyllä ja esikoisen väkääjissä kirjoitellut.

Täällä paljon tuttuja; AJ, sinulla jännät päivät lähestyy, iso plussapeukutus. :)

Ja kaikille muille piinaajille myös, onko kukaan testannut vielä??!

Ja oviksen ponganneet; tärppitoivotukset! :)

Minulla on kp 28 (edellist 24, ja 25!) ja yksi negatesti tehtynä pe-illalta (kp 26). Terot ovat loppuneet keskiviikkona, oviksesta ainakin 15 päivää ja menkkoja ei vain kuulu. Rinnat älykipeät, varsinkin illalla kun ottaa liivit pois. Sillai kokonaisvaltaisesti kipeät, ennen minulle ei ole näin ollut. Ei edes terojen kanssa... huuh ;)

Mun toiveet on kyllä nyt niin korkealla ja pelkään, miten kovasti täältä taas tiputaan...

Plussatuulia ja ihanaa sunnuntaita naiset ;)

Vilho kp 28/24-25, yk 8, dpo??

Vierailija
546/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille...

OMANAPAensin,sorry siitä: Sain plussan aamulla, MUTTA se on tullut 10 minsan jälkeen testin teosta, Clear Bluella. Herkällä. Voiko olla plussa tai onko feikki? Nyt tuli aamuseksin jälkeen tuhrua hyvin hieman ja ovispuolen vatsaa juilii kuten ennen menkkoja. APUA??!! Hikikohtauksia, oksetusta, lämmöt 36.7 aamulla, kohdunsuu kovahko takana. Huimaa. Koko tilanne ;). Voiko tuohon plussaan luottaa tai mitämitä??

Nyt ei kykene muuta, pahoittleen, suuntaan lenkille.

ILTIS kp. 35 /36-38 DPO 13?

Vierailija
547/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita plussia nyt, jee! :DDDD

Hei vau Iltis :D Tee huomenaamulla uus testi, ko yleensähän noita testejä ei saa tulkita enää testiajan ulkopuolella. Hyvältä vaikuttaa sulla kuitenkin oireilujesi perusteella ja peukut täällä pystyssä bd

Vilho: Sulla on kyllä kans jännät päivät menossa.

Ens viikko - tuletule jo!

Vierailija
548/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HennaN Ja tuhannesti peukkuja Vilholle. Eiköhän se Iltikselläkin viiva kohta tipahda ihan ajallaan! Wau!

Omaa napaa: kierto 27/28 menossa. Edelleen fiilis, että on tärpännyt. Nyt ollut jonkin verran myös alavatsajuilintaa, mutta kuukautisnestelasti puuttuu. Jännää!!

549/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, onnea plussista (ja plussaa uumoileville myös ;) )

Toivon myös itse pääseväni lähipäivinä plussanneiden onnelliseen joukkoon! Tulisi jo huominen, niin herkät testit kolahtaa postiluukusta... Ei malttaisi millään odottaa. Toivotaan vaan ettei täti ehdi ensin

Sinnie

550/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmusesti onnea kaikille plussanneille.

Itse edelleenkin piinailen täällä. Tänään viimeksi tehty testi näytti edelleen niin negaa, kun vaan näyttää voi. Kp olis nyt jo 37 /28-30. Jos ei ala menkkoja kuulumaan vielä ensi viikolla tai se plussa ei lävähdä tikkuun, menen lääkäriin. On masu juilinnat rauhoittuneet, muttei loppuneet. Ja rintoja kolottaa niin pirusti, olleet jopa paljon täyteläisemmät kuin normaalisti. Tämän huomasi myös mies! Kaksi edellistä raskautta kyllä näkyneet testissä heti menkkojen jäätyä pois. Joku kyseli olenko tuntenut oviksen varmasti. Olen kyllä. Tikuttanut en, mutta sen tuntee niin hyvin, ettei voi olla huomaamatta.

Tosi piinaavaa mun elämä siis tällä hetkellä.

Vierailija
551/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: Mulla on nyt kp 31/27-31. Ei mitään oireita mihinkään suuntaan :/ Ei raskausoireita, eikä menkka-oireita..outoa! :/

No, äsken sitten tein testin mammaksin herkällä testillä, ja minä onneton unohdin lukea testin tuloksen ajoissa! Menin siis katsomaan tulosta vasta 11 min. myöhemmin, ja testissä (liuska) näkyi aavistuksen himmeähkö viiva (ohjeissa siis sanotaan, että enää 10 min jälkeen tulos ei ole luotettava) että liekö kyseessä sit joku viivan paikka, vai mitenkä tämä nyt tulisi tulkita.. :/

Höh :/ No, uutta testiä en viitti samantien tuhlata, joten täytyypi odottaa vaik huomis-aamuun, jos täti ei yöllä tuu...

Että tämmöstä tänne!

Annu, kp 31/27-31, yk 4

Vierailija
552/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa sunnuntaita kaikille!

Päätin ihan että nyt alkaa jädelakko kun tulee vedettyä tuollasia övereitä ;)

Jeky: Ikävä juttu että KM tuli ja voimia vaan seuraavaan yritykseen.

Basbartuu, Solina ja Piiuliina: Onneksi ovikset vaikuttaa löytyvän, nyt vaan jännäileen ja ootteleen!

HennaN: Aivan ihanaa, onnea suuresti plussasta!

Vilho: Ai että mä täällä jännäilen sun kanssa :) Plussatoiveissa eletään.

Tsemppiä myös pitkien kiertojen kanssa taistelevat kirv@ ja annu-78, pidetään peukkuja!

ON: Mulla on PMS, melko varmasti, napsahtelen miehelle kaikesta mahdollisesta ja itkeskelen, voi mies-parkaa :( Onneksi se jaksaa mua kaiken tän keskellä rakastaa. Vatsa on turpea ja kipeä, rinnat aristaa myös ja valkkista tulee. Kaikki viiittaa menkkoihin, huoh. No katsotaan mitä tulee alkavalla viikolla mulle vastaan.

kp 19/22-26 6 dpo yk 8

Vierailija
553/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en millään malttanut odottaa huomiseen! Ja siinä se nyt sitten on; haalea viiva (plussako??). Eli tein nyt Pregcheck-raskaustestin, odotin tasan sen kolme minuuttia, ja haalea viivahan se siinä! En nyt kyllä ollenkaan uskalla iloita millään tavalla, pakko saada vahvempi viiva, jotta voin ton uskoa todeksi. Kaapissa odottaa vielä yksi "one step"-testi, sekä yksi clearblue.

Kannattaako tehdä testi jo huomenaamuna, vai odottelenko tiistai-aamuun..?

554/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille plussanneille!! Itse odottelen menkkojen alkamista..toisaalta ei yhtään sellainen olo että alkaisivat. Menkkafinni uupuu eikä suklaanhimoakaan ole tullut. Alavatsaa nipsii kuitenkin silleen että pian hanat aukeaa. Suihkussa kokeilein kohdunnipukkaa ja on hurjan ylhäällä ja pitkä vaikka pitäisi olla jo alhaalla lyhyenä. Että voisihan tästä saada kuviteltua taas jotain. Mutten kuvittele. Ylihuomenna testin aika jos tarvitsee, menkkojen pitäisi olla ti-aamuna jo alkaneet. Tästä taas aletaan pian uuteen kiertoon..

Helene kp.28/22-28(29), dpo.13, yk.9

Vierailija
555/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas!

ONNEA kaikille plussan saaneille!!

HELENE: Mulla kohdunnapukka myös kovahko ja ylhäällä/kaukana, myös dpo 13 (tai ehkä 12) tällä hetkellä. Mulla juilii ovispuolen vatsa ja nivusiin saakka. Peukkuja.

MINÄ ITSE: Ostin sitten apteekista paljon lisää tikkuja, erilaisia ;). Tein hosulina yhden, joka nega, taustalla siis tämän aamun plussa (selvä) clear bluella, mutta se pystyviiva tuli vasta 10 minuutin jälkeen, eli ei oikeassa ajassa. Mitäs nyt? Onko jollain kokemuksia? Oireet on kyllä samanlaisia: pahaoloa, väsyttää, lämmöt 36.9. Voiko toi olla täysin negatulos, vaikka tikussa plussa myöhäsessä vaiheessa.

ILTIS 35/36-38 DPO 13 (12??)

Vierailija
556/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa henna, tosi tosi paljon onnea!!!

Iltis, eiköhän se sinullakin ole plussa :) onnea!!

Nyt on taas monella jännät paikat, paljon paljon paljon plussia, kiitos :)

Itellänikin nyt jostain syystä toiveet todella korkeella. Jos tulee negaa niin tiputaan korkeelta ja kovaa.. Mutta nyt toivotaan ja ootellaan että pääsee testailee.

Piiu kp18/25-31

Vierailija
557/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin joku plussaa,onnittelut niille onnellisille!

itellä menossa kp 21 ja oireita ei oikeen ole suuntaan eikä toiseen,välillä vähän juilii mahasta ja kohdunnipukka on ylhäällä kun viimeks tarkistin. yks herkkä testi ois tuolla aamuksi jos uskaltais testata? vaikka dpo on kai vasta huomenna 8? en oo oikeen perillä tosta laskukaavasta.

olikos muita testaajia ens viikolla?

nelkku kp 21/28-33?

558/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa. Olen nyt noussut peiton alta;-) tämä viikko on ollut aika raskas, ei tullut vauvaa ja nyt vuosi mieheni kuolemasta. Mutta ei kun uuteen nousuun, sanoi mummo lumessa, vai olks se eteenpäin..

voi mahtavaa, täällä on tullut plussia. Onnea Henna, Annu ja Iltis, loistavaa! Vähän jo pelkäsin, etteikö kukaan tuo hyviä uutisia.

Hitsit kun mulla välillä sellainen fiilis, että pitäisikö kuitenkin pitää se välikuukausi ennen passia. Laittaisin tuon ruokaremontin kunnolla käyntiin niin pikkuinen varmasti saa heti kaikki tärkeät ravinteet että jaksaa kiinnittyä ja pysyä sisällä. toisaalta taas olen niin malttamaton, etten jaksaisi odottaa enää päivääkään. Tiedätte varmaan tunteen. No kai nyt voin käydä siinä ultrassa ja jos kaikki näyttää superhyvältä niin menoks vaan, mutta jos on vähääkään merkkejä limiksen ohuudesta niin sitten suosiolla kk eteenpäin. Ei vaan kiva, kun klinikka on varmasti joulun pyhät ainakin kiinni ja mun aikataulu saattaisi just mennä joulun aluspäiville, jos siis yhdellä kk siirtäisi. Sitten tulisi kahden kk tauko, kuka kestää sellaista odottelua, kääk..

Mites Basse, joko olet bongannut oviksen?

Vierailija
559/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelkku: minä testaan keskiviikkona, jos ei jo oo alkanu menkat. että jännittää... ei oikeesti pitäis sitä koko ajan miettii ni menis aika nopeemmin. mulla kyllä hyvin vahvasti tunne että en ole raskaana...:/

HennaN: onneks olkoo:) me tullaa tältä listalta kaikki nopeasti perässä!

Onnea kaikille todella paljon!

Vierailija
560/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille (en muista oonko kaikkia jo onnitellut).

Nelkku: Meinasin testailla ens viikolla, mutta vasta loppuviikosta.

Evelina: Olet ollut ajatuksissani ja mietinkin, että miten jakselet siellä. Nuo vuosipäivät ovat aina niin raskaita, mutta sie kyllä selviät - aivan kaikesta! Ja torstainahan oot tosiaan viisaampi, miten jatkossa menee. Ja mie muuten tiiän ihmisiä, jotka ovat raskaana ollessaankin syönyt vhh-ruokaa eli se ei oo mikään ongelma muuttaa ruokavaliota myös ootusaikana, vaikkapa pienin askelin eteenpäin. Ite ainakin tunnen ja tiiän syöväni nykyisin paljon paremmin, ko ennen (enemmän kasviksia).

Mulla alkaa täällä pääkoppa tekeen tepposiaan, ko ei ookkaan ollut tänään mitään tuhruvuotoa (viikko siis oviksesta), mutta empä anna vielä periksi. Lämmöt edelleen 37-37.1, väsyä, palelee, nyt meinaa päätä alkaa kivisteleen - en tiiä, on tää taas yhtä ittensä kyttäystä. Plaah!

Nyt kuiten hetkeksi töllön ääreen ja sitten unilandiaan! Palajan huomenna paremmin...