Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti supistukset voivat muuttaa kohdunsuun tilannetta?

Vierailija
17.09.2010 |

Viimeksi vajaa viikko sitten oli käsikopelolla kaikki ok, mutta nyt on viimepäivinä supistellut välillä kun nousen seisomaan ja joskus välillä yölläkin, johon olen herännyt. Ei kovin kipeästi, mutta siten, että tunnen mahan kivikovaksi ja epämiellyttäväksi.

Mistä tiedän, että mitkä kaikki ovat edes supistuksia? Kun ei niitä varmaan kaikkia tunne? Tänään tullut alta 10 sellaista, jotka tuntuvat. Normaalia vielä? Koska pitää mennä uudelleen tarkastukseen? Eli kysymykseni onkin, että miten nopeasti noi supistukset siis voi muuttaa ton kohdunsuun tilanteen? Voinko odottaa viikon, kaksi, kuukauden? Matkustaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin parissa minuutissahan kohdunsuu voi aueta useita senttejä...

Käy uudestaan tarkastuksessa ja jos tilanne ei ole muuttunut edellisestä tarkastuksesta vaikka supistuksia tullut, niin voit varmaan olla aika huolettomin mielin. Sitten käyt uudestaan, jos supistukset jotenkin muuttuvat, tihenevät tai voimistuvat. Mutta jos siis jatkuvat samanlaisina, niin tuskin aiheuttavat muutoksia, jos niitä ei aikaisemminkaan ole tullut.

Vierailija
2/4 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä tosi useasti päivän mittaan vaikka olisin levossa. ei ole kivuliaita vaan juuri niin kuin totesit.maha kovettuu 7paineen tunnetta vai miten sen sanois ja se tuntuu hiukan epämiellyttävältä ja menee sekunneissa ohi. välillä ehkä tuntuu jotain alaselässäkin silloin. no kuiteskin mulla se ei ollut tehnyt yhtään hallaa ( vielä ja onneksi)kop,kop,kop. eli ei välttämättä ole hätää,mut hyvähän ne on tarkistaa niin saa mielenrauhan. ja tosiaan jos ne tulee kivuiksi niin soita ihmees sairaalaan sitten. jaksuja sulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tökkäis kohdunsuulle. Alaselässä lievää kiputuntemusta/väsymystä. Huolettaa kyllä ja toisaalta mietin huolinko turhaan kun kaikki kerran ihan just oli ok.

Mitä mieltä olette, pitääkö tilanne tarkistaa nyt jo uudelleen?

ap

Vierailija
4/4 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että supistuksia tulee eniten iltaisin. Viimeyönäkin tunsin, että sattumalta supisti, muttei niin paljon kuin edellisinä öinä. Siis vaimeammin vain. Kohtu kiristyi, muttei niin pahasti. Alan taipumaan siihen, että parina edellisenä yönä taisi supistaa melko kipeästi, sillä heräsin niihin. Nyt kun mun maha toimi eilen paremmin, sekin taisi hieman auttaa? Voiko olla mahdollista? Paino on pudonnut kilolla verrattuna "normaaliin" raskausajan painoon. Ihan sen vuoksi, että sain vatsani toimimaan paremmin.

Nyt tosiaan tuntuu pientä alavatsan tai selän kipua, mutta se saattaa johtua ihan vain normaalia suuremmasta makaamisen määrästä. Olen makoillut enemmän kuin normaalisti noiden supistusten vuoksi, mutta tehnyt kuitenkin normaaleita kotiaskareita hissukseen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan