Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

next -kokemksia palautuksista

Vierailija
14.09.2010 |

uakaltaako sieltä tilata netitse

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kirjemaksulla, kun sain pakattua alle 3 cm paksuikseksi kirjeeksi. Postikulut oli 2.80e. Puserosta tuli rahat tilille kahden viikon sisällä, mutta tuon 2.80e maksoin itse. Kun iso säkillinen vaatetta tuli 5 euron postikuluilla ja palautin 2.80e:n postikuluilla, niin mulla kului postikuluihin kaikenkaikkiaan 7.80e. Sekään ei vielä paljon ole. Jos sitten mietit, mitäs ne Suomessa postikulut ovatkaan...

Vierailija
2/7 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kotiovelle saakka? Ja mites, jos ei olekaan silloin kotona, postiin? Eli siis käyttävätkö kuriiria/postia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille jätettiin postilaatikkoon lappunen "teille on saapunun suurikokoinen kirje" tai mitä siinä kortissa nyt lukeekaan. Ja sitten noudin sillä lapulla pussukan postista. Mutta sellainen erikoisuus on, että tulevat useissa eri paketeissa, eikä aina ihan samana päivänä, voi olla muutaman päivän väliäkin. Yhdesä paketissa on noin 6 ostosta kerralla. Joten ei pidä säikähtää, jos saa aluksi vain osan, seuraavana päivänä tulee ehkä lisää.

Vierailija
4/7 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. 5

Vierailija
5/7 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britanniassa asuessani olin Next-asiakas, mutta kyrpiinnyin siihen kuvastoon. Se on siis iso, kovakantinen kirja, joka toimitetaan automaattisesti ja siitä laskutetaan joku £5 tms. Onko Suomessa sama homma? Sinällään kyllä tykkään Nextin vaatteista.

Vierailija
6/7 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut kylläkään kovakantinen.

Mä en ole viitsinyt Nextiin palauttaa mitään. Annan mieluummin lahjaksi kuin rupean muutaman euron trikoopaitaa palauttamaan.

Vierailija
7/7 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aikuisten pusero. Lastenvaatteille kyllä löytyy meilläkin aina käyttäjä lähipiiristä, jos koko ei natsaa.

terv. 3, joka palautti sen paidan.

ei ollut kylläkään kovakantinen.

Mä en ole viitsinyt Nextiin palauttaa mitään. Annan mieluummin lahjaksi kuin rupean muutaman euron trikoopaitaa palauttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme