Vihaan yli kaiken äitiäni ov.
Isäni sai yksinhuoltajuuden minusta itselleen oikeudenkäynnin kautta kun olin 3v :)Eikä äitini saanut edes tapaamisoikeutta. Hah.
Huijasin äidiltäni yli miljoonan arvoisen kesähuvilan tenniskenttineen ja sijoitusasunnon Hgin keskustasta ja maksatin lahjaverot muilla. Juotin äitini humalaan ja ajoin hänet taksilla maistraattiin ja oikeuteen lainhuudatukseen ja hankin 2 todistajaa asunnon lahjakirjaa varten. Jälkeenpäin äitini ei muistanut lahjoituksistaan mitään. Haha.
Kiristän rahaa häneltä joka kuukausi ja hän lähettääkin minulle satoja euroja joka kuukausi.
Vaadin äskettäin tonnin häneltä syntymäpäivälahjaksi.
Hänen miesystävänsä hakkaa äitiäni päivittäin ja minä nauran äitini uikutuksille aina paskaisesti puhelun jälkeen. Sen jälkeen kun olen ensin luvannut tulla auttamaan häntä, jos hän lähettää rahaa minulle. Minulla ei kuitenkaan ole aikomustakaan tavata äitiäni koko loppuelämänäni.
Lapsiani hän ei koskaan tule näkemään, vaikka niiden perään uikuttaakin kuin kuikka.
Olen ylpeä itsestäni :)
M36
Kommentit (20)
ja kuvittelet vielä olevasi voitolla.
täytyy myöntää että mäkin oon niin katkera mun isäpuolelle joka hyväksikäytti mua ikävuosina 7-11 ja oli muutenkin aina lyömässä ja kurittamassa ja tukistamassa vaan sen takia että sen omat vanhemmat oli niin mulkkuja ja pari kertaa sanokin suoraan että kun mulla on ollu paska nuoruus niin laitetaan kiertää...ja se mulkku vieläkin äidin kanssa yhdessä kun ei olla uskallettu kertoa kaikista noista...
sääli et mulla ei oo tollasta hyötyä että saisin mitään siltä kiristettyä mut varmasti tekisin jos voisin:) mutta jos se sulle pahoja asioita on tehny ja ei niitä oikeestaan kadu ni anna mennä vaan mä oon kateellinen! Mä ainaki toivon et ''isäpuoli'' kuolee hitaasti ja tuskaisesti ja toivottavasti sen nuori poikakin ja kaikki sukulaiset jäis auton alle ennen ku itte lähtee...ainoo ihminen jonka takia voisinkin murhaajaks ryhtyä mielellään palottelemalla...mut joo ilkeille ihmisille ilkeä loppu niin se menee toivottavasti mädäntyvät vanhainkodissa täysin yksin..
ja kuvittelet vielä olevasi voitolla.
Lisäksi saan jatkuvasti rahaa äidiltäni uhkailemalla. Aikaa vie vaan puhelinsoitot,jossa hän itku kurkussa selittää lähettäneensä taas rahaa, ja kysyy olenko nyt tyytyväinen. Olen.
M36
onpas sinulla hyvä muisti kun muistat asioita 2vk asti.
M36
biojäteastiaan
Sinne ne kuuluvatkin.
M36
Eihän toi ole laillisesti hankittua rahaa.
Kiristäminen eikä huijaaminen ei ole laillista, itsekin myönsit näitä tekeväsi.
Äitisi on taatusti ollut täysi paska, sitä en kiellä. Vaan et sinäkään kyllä ole sen parempi.
Olette näköjään ansainneet toisenne.
häiriöitä. Valitettavasti kaiken kertomasi mukaan olet psykopaatti, narsisti ja sosiopaatti.
Koska 3 lastasi elävät jatkuvasti kanssasi, heille luultavasti syntyy eriasteisia mielenterveyden ongelmia myöhemmässä elämässään ja persoonallisuushäiriöitä.
He kaikki tai ehkä vain joku tekee sinulle samoin, kuin sinä äidillesi. Luultavasti pahemminkin.
Isien synnit, you know.
Terkuin Freud.
Jos olet se sama M36, joka aiemmassa viestissä kertoi olevansa muutaman oman ja parin au-lapsen isä, niin tuota...ainakin sinulla on värikäs mielikuvitus.
Unohdin mainita, että laadin testamentin, johon luettelin koko hänen omaisuutensa ja kävin allekirjoituttamassa sen äidilläni. Testamentissa mainitsin itseni ainoaksi perijäksi. Nyt toivon hänelle vain mahdollisimman pikaista kuolemaa, että pääsen rikastumaan ja heittämään hänen tuhkansa taloyhtiön biojäteastiaan.
M36
Unohdin mainita, että laadin testamentin, johon luettelin koko hänen omaisuutensa ja kävin allekirjoituttamassa sen äidilläni. Testamentissa mainitsin itseni ainoaksi perijäksi. Nyt toivon hänelle vain mahdollisimman pikaista kuolemaa, että pääsen rikastumaan ja heittämään hänen tuhkansa taloyhtiön biojäteastiaan.
M36
Olen opiskellut oikeustieteitä. Hankin 2 todistajaa myös testamenttiin ja olen ainoa rintaperillinen. Halusin vain testamentilla varmistaa, ettei hän jätä mitään avopuolisolleen kun äidistäni aika jättää että voin paiskata ukon hankeen paleltumaan kun aika koittaa.
M36
jopas olet hieno ihminen, kun puolustuskyvytöntä hyväksikäytät.
jopas olet hieno ihminen, kun puolustuskyvytöntä hyväksikäytät.
M36
Tee lähimmäisellesi, kuten haluaisit itsellesi tehtävän? Varmaan on ollut lapsuudessasi jotain ongelmia äitisi kanssa, mutta hanki toki itsellesi terapiaa ja äitisi katkaisuhoitoon. Äitisi on elämässään saattanut tehdä ratkaisujaan niistä lähtökohdista, mitä hänellä on ollut käytettävissään. Olisiko jo aika antaa anteeksi?
Toivottavasti itsellesi ei käy samoin jos sinulla on lapsia.
Nyt mulla on kaikki paperit hallussani ja voin rauhassa odottaa äitini kuolemaa. Tosin isäni ja äitipuoleni olivat myös molemmat sadistisia narsisteja, mutta he pelkäävätkin minua kuollakseen. Ja syystä. Olen heitä pahempi.
M36
Isäni pelasti henkeni, eikä se kerta jäänyt viimeiseksi äidiltäni. Pitäisikö sellainen antaa anteeksi ja kuitata halimalla?
M36