Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten seksielämä

Vierailija
09.09.2010 |

On se kyllä kumma, että nämä useat julkkismiehet, kuten Tiger Woods ja futari Wayne Rooney sekä muut ei-julkkismiehet tuntuvat juoksevan joka naisen perässä vaikka kotona on kaunis nuori vaimo. Itseasiassa olen loukkaantunut kaikkien naisten puolesta, sillä tällä logiikalla kukaan meistä ei ole ainutlaatuinen, vaan miesten täytyy aina uudestaan ja uudestaan saada juosta jokaisen kauniin naisen perässä-. Voi että mä olen raivoissani sille Rooneylle nyt, ja mikä noissa prostituoiduissa vetää, nehän tekee sitä rahasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kotona saa, sitä haetaan muualta. Tiedä vaikka ois rahan kanssa tullut ongelmia, ja yhteistuumin olisivat päättäneet myydä tarinoitaan lehdille.

2/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Voi että mä olen raivoissani sille Rooneylle nyt, ja mikä noissa prostituoiduissa vetää, nehän tekee sitä rahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä missä mä asun niin aika moni varattu mies vonkuu,viime viikolla 2 varattua tekivät ehdotuksia mutta kieltäydyin kohteliaasti...säälittää nämä vaimot ja lapset kun miehet on läpipaskoja.

Vierailija
4/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotona ei saisi, vaan esim. miesten seikkailunhalusta. Kaivataan jotain säpinää mutta ei jakseta nähdä sitä vaivaa että järkättäisiin sitä kotona. Näin uskon.

Vierailija
5/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi sitten miesporukka työkomennuksella. Kyllä sai kylän vaimot munaa niin paljon kun halus.

Vierailija
6/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on ymmärtääkseni niin Rooneyn kuin Tigerinkin kodalla seksiaddiktiosta. Eli mikään ei riitä. Sama kai se on joillain viinan tai ruuan suhteen kun mikään ei riitä. Sairaus mikä sairaus. Ikävä vaan puolisolle.

Vierailija
7/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ruma ja vanha, jos istuu kotona jalat ristissä ja valittaa ainaisesti pääkipua..

Vierailija
8/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tässä taannoin erään suomalaisen nimekkään yhtyeen naimisissa oleva rumpali yritti mankua multa?

Ei mut oikeesti. Tämäkin sankari yritti ihan pokkana selittää, että se, että on sormus sormessa ei tarkoita, että avioliitto on onnellinen. Tyhmäkin tajuaa, ettei se sormus mitään tarkoita, mutta tässä kohtaa oli pakko kertoa herralle, että selkärankainen mies lopettaa sen huonon parisuhteen ensin ja vonkaa vieraita vasta sitten.

Ihan sama onko julkkis tai ei; munaton on se mies joka puolisoaan pettää.

Vierailija
9/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätettiin ja niin myös Sandra Bullock ihan tässä viime aikoina. Molemmat hyvin kauniita naisia joita petetiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän