Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NARSISITI ÄITINÄ:RÖYHKEÄ,PIITTAMATON,

Vierailija
07.09.2010 |

EI OSTA LAPSELLE VAATTEITA,EI AUTA LÄKSYISSÄ,HEITTÄÄ LAPSET LELUT JA VAATTEET ROSKIIN JOS EI SIIVOA HUONETTAAN.EI ANNA TEHDÄ RUOKAA KEITTIÖSSÄ ETTEI KEITTIÖ MENE SEKAISIN JNE.

KERTOO MIEHELLEEN LAPSESTA JOKA HÄNESTÄ TOTTELEMATON JA ISÄ KYLMETTÄÄ TUNTEENSA LASTAAN KOHTAAN.NÄIN NAINEN OMII HIEHEN ITSELLEEN.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua enemmän.Mäkin mielsin että ne on niitä uraäitejä jotka hylkää lapsen tarhaan!

Olen kuullut että yh:t rääkkää lapsiaan ja purkaa lapsiin jos mies jättänyt!

Omalla kohdalla vanhemmat oli naikkarissa mutta isän työskenteli muualla eikä ollut läsnä lapsuudessani juuri lainkaan.

Äitini teki mitä lystäsi:jos häntä ei joku asia huvittanut hän jätti sen tekemättä.

Esim.oli kylmä,piti kävellä kouluun,äiti lupas tulla hakemaan autolla,ei tullut koska kuunteli musiikkia ja söi karkkia kotona.

Että tällasta.Myöhemmin äitini luki salaa päiväkirjani,heitti mut autosta ulos,jätti seisomaan metsänreunaan kun oltiin marjametsällä.

Myöhemmin lähdettiin Raumalle kun olin vanhempi,sai siellä taas narsistikohtauksensa ja jätti mutt yhteen puistoon ja pakeni autoon.En ole koskaan kehdannut kertoa totuutta millainen äitini on koska hän on parantumaton narsisti.Esim.antoi nähdä mun nälkää jos olin ilkeä hänelle jne.Ruokaa ei tullut.

Vierailija
2/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastukset lopettiin koska äitiä ei kiinnostanut kyyditä minua niihin.

Meillä ei kotona panostettu kuin siihen ettei äitiä saanut suututtaa.Muuten ei ruokaakaan saanut!Ruokaan ei muutenkaan saanut koskea ilman lupaa:VARAS jos viet ruokaa ilman lupaa jääkaapista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa kyllä löytyy yhä edelleen,äidille itselleen ja hänen mukavuudenhalulleeen.

Vierailija
4/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan tuo "jättäminen", "hylkääminen" kuuluu narmsimiin- jätetään toinen pulaan ja jos apua pyytää pilaktaan ja nolataan monesti julkisesti

vieraiden edessä ollaan NIIIn puhtoista että

Vierailija
5/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla lapsia älä anna tavata.

Annat samalla mitalla takaisin.

Kun menee sitten vanhainkotiin:kosta.

Jätä idioottina yksin istumaan koppiin.Kun ei pääse omin avuin ylös,älä auta.Älä syötä,anna nähdä NÄLKÄÄ!!

Vierailija
6/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajatella, että joku pieni viaton lapsi joutuu nytkin tuollaisesta kärsimään.

Itselläni tulee joskus esikoista kohtaan tunne, että rakastanko häntä samoin kuin muita, koska hän on ainut jonka kanssa tulee riitaa, jonka teot oikeasti ärsyttävät ja saavat verenkiehumaan. Mutta heti ku tämä ajatus hiipii mieleen kyyneleet nousevat silmiini ja inhoan itseäni kun edes ajattelen tuollaista.

Vierailija
7/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kieroon kasvanut.

Ei tarvitse kyllä kenenkään sääliä tuollainen nainen.Oikea hirviö!Varmaan lahjakas näyttelemään muille että kaikki hyvin,lapsi vaan vaikea?!

Vierailija
8/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaa vaan ja haukkuu? Nimittelee?

Oma narsisti äitini nimitteli minua:siaksi,sekasikiöksi,turha meikata,olet silti ruma.Repi tavaroitani,heitti ne roskiin.Isäni ei ole vieläkään tietoinen kaikesta mitä tapahtui kun hän oli poissa.Äitini myös pahoinpiteli minua mm.harjalla.

Vierailija
9/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

artikkeli näistä äideistä.Tekevät pahojaan niin ettei lapsen isä tiedä.Sitten kun mies paikalla ovat oikein enkelimäisiä.Omassa lapsuudessani äitini oli juuri tällainen.Hänellä ei ollut mitään tunne-elämää,varsinkin minua VIHASI täysillä.Syytä em tiedä.Kuulin jälkikäteen että toivoivat poikaa,synnyinkö Kiinaan jossa tyttösikiöt abortoidaan?Olisi antanut sitten pois jos ei tyttö kelvannut.Outo äiti jota en tunne koska hänellä ei ole tunteita.Täysin musta sisältä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän