Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flirttailetko toisille miehille?

Vierailija
05.09.2010 |

Itse pidän sitä aivan normaalina, flirttailen töissäkin joka päivä. Minusta se on kiva.

Flirttailetko sinä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35

Vierailija
2/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen läsnäollessa täytyy tosin pitää matalampaa profiilia, mieheni on aika mustasukkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tästä aika monella eri käsitys kun minull... tosi mustasukkaisista ihmisistä jo sellainen mikä minusta on normaalia keskustelua ja kohteliaisuutta on flirttailua.

Myönnän kyllä että pitkään kaveripiirissä pyörineiden miesten kanssa heitämme flirttailevaa läppää useinkin. Myös töissä joskus flirttailen miesasiakkaiden kanssa...

Vierailija
4/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä pari kertaa vuodessa tapaan sellaisen miehen jolle flirttaan.

Vierailija
5/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta flirttailu on mukava päivän piristys, ei sen välttämättä tarvitse johtaa mihinkään. Sekin tietysti vähän riippuu...

Vierailija
6/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailua ei tule sekoittaa iskemiseen. Iskemisellä on aina jokin tavoite, joka useimmiten on makuuasento. Flirttailu on kevyempää ja viattomampaa. Flirttailu pitää mielen vireänä ja siksi sitä tulisi harjoittaa säännöllisesti!

Katse

Katse on flirttailun tärkein taito. Katseen pitää olla riittävän intensiivinen, mutta ei pelottava tai luotaan työntävä. Katseessa tulee olla naurua, mutta se ei saa olla pilkkaava. Katseen keston tulee olla 2-10 sekuntia. Liian pitkä katse muuttuu helposti tuijotukseksi ja se saattaa ärsyttää flirtin kohdetta. Oikeaa katsetta kannattaa harjoitella peilin edessä päivittäin!

Nauru

Flirtti on aina iloista ja huumorilla höystettyä. Siihen kuuluu olennaisena osana nauru. Naurun tulee kuitenkin olla kevyttä tirskumisen kaltaista hihittelyä, ei raskasta hohottavaa tai räkättävää. Naisellinen nauru taltuttaa kaikki!

Ilmeet ja eleet

Flirttiä voi tehostaa ilmeillä ja eleillä. Liioittelua tulee kuitenkin varoa, sillä flirtti voi helposti luisua iskemisen puolelle. Silmän huoleton niksautus voi tehostaa oivasti flirttiä. Tämä kannattaa liittää katseeseen juuri sillä hetkellä kun katseesi on havaittu. Myös kevyet lentosuukot ovat perinteistä, mutta hyvää flirttiä. Hymy täydentää flirtin! Eleillä voi luoda flirttiin kepeyttä. Hiusten kevyt hulmauttaminen taaksepäin, hidastettu jalan nosto toisen päälle ja jopa asennon harkittu vaihtaminen voi nostaa flirtin uudelle tasolle.

Puheet

Flirttailuun ei kuulu syvälliset keskustelut, vaan puheet ovat kepeitä ja harmittomia. Aiheiden valinnalla voi toki vaikuttaa siihen mielikuvaan, jonka haluat itsestäsi muodostaa. Flirttailu ei välttämättä tarvitse puhetta laisinkaan.

Vaatetus

Myös vaatetuksella voi flirttailla! Kesällä tämä on huomattavasti helpompaa, kun raskaat talvipalttoot voi heittää sivuun. Kevyt kesämekko on tiettävästi tehokkain flirttailuvaate. Tässä piilee myös ansa, sillä flirttailuvaate ei saa olla liian paljastava. Helmat hulmuamaan kesätuulessa!

http://www.nicehouse.fi/makuuhuo/sinkut/flirt.htm

Vierailija
7/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisi että mitähän toikin läski tossa yrittää.

Vierailija
8/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti teen sitä.

Vierailija
9/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisi että mitähän toikin läski tossa yrittää.

Vierailija
10/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se katsoisi vähän vinoon, muttei sanoisi mitään. En minäkään sano, jos väläyttelee flirtti-ilmeitä ja -hymyjä kassatytöille. Eikun joo, tuleehan näistä oikeastaan heitettyä vähän kiusoittelevaa läppää! Ei siis ole vakavaa eikä mitään kuolaamista.

Vierailija
11/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä flirttailen itse 24/7 . Ihan vahingossa vaan, en tee sitä tarkotuksella.

Vierailija
12/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole kokenut sitä mienkään itselleni uhkaksi. Mieskään ei koe sitä että itse leikkimielisesti flirttailen miespuolisten ystävieni kanssa...

Toki saattaisin ihmetellä mistä kyse jos mies selkeästi flirttailisi baarissa yms. pidemmän aikaa yhden naisen kanssa kiinnittäen huomiota vain häneen.

Vierailija
13/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se aina isku-mielessä ole vaan ihan huvikseen vain, asiakkaiden kanssa flirttailu kunniaan! Rakastan leikkiä ja kiusoitella ja silmäpelihän on peleistä paras, hei jos on nätit silmät niin miksi ei sitten käyttäisi niitä hyvään tarkoitukseen?

Vierailija
14/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen sitä kaikille ihmisille ja kukaan ei erhdy luulemaan sitä flirttailuksi, koska olen iloinen ja ulospäinsuuntautunut muutenkin.

Hiusten pyörittely voi olla asia erikseen, koska tosiaan, monet miehet luulevat sitä flirttailuksi. Itsekkään en pidä sitä flirttailuna, mutta ymmärrän kuitenkin jättää sen tekemättä jotta minua ei ymmärrettäisi väärin. Eli en näe siis suoranasita flirttailua tarpeellisena muuten kun kiinnostuessaan ihmisestä vähän eritavalla

Vierailija
15/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljon huumoria puheessani ja se on kuulemma flirttailua.

En itse tietoisesti flirttaile miesten kanssa.

Vierailija
16/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään niin ruma alastomana, etten pysty millään tuntemaan itseäni seksikkääksi, mikä puolestaan on flirtin edellytys ainakin omalla kohdallani.

Vierailija
17/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirtti piristää päivää

Vierailija
18/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään niin ruma alastomana, etten pysty millään tuntemaan itseäni seksikkääksi, mikä puolestaan on flirtin edellytys ainakin omalla kohdallani.

Vierailija
19/19 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sanoo "Joo, kyllä sä tästä mahdut", niin varmaan flirttailen niin miehille kuin naisillekin. Kotona töitä tehdessä ei oikein voi flirttailla kuin itselleen ja se ei minulta suju :D