Minua pelottaa ihan hirveesti
tällainen asia; mieheni täyttää ensi vuonna 50 v ja olen lukenut joiltakin palstoilta, että monelle miehelle viidenkympinvillitys saattaa aiheuttaa pakonomaisen tarpeen oman kumppaninsa pettämiseen.
Minua pelottaa se, että tämä tuleva villitys kariuttaa ihanan pitkän liittomme (olemme olleet yhdessä jo lähes 30 vuotta). Miten voisin lähestyä tätä ongelmaa ja ennaltaehkäistä mahdollisen pettämisen?
Kommentit (3)
Monestihan saamme lukea lehdistä yms. kaikenlaisia faktoina esitettyjä väitteitä, esim. että naiset ovat mustasukkaisia ja miehet pettävät ja bla blaa. Ei se silti tarkoita että niin tapahtuu väistämättä ja että se on fakta.
Ja sekin, että millä tavalla mahdolliset villitykset iskevät ja keneen ne iskevät, ovat tapauskohtaisia. Kenties sun mies hommaa moottoripyörän, tai sitten et huomaa hänessä mitään muutosta.
Ole mieluummin oma iloinen itsesi, jota miehesi rakastaa. Miehesi olisi pettänyt sinua jo, jos olisi ollut tarvetta. Ei se ikä pettämistä aiheuta vaan enemmänkin tuo puolison tiedostaminen siitä, että nyt se on siinä iässä, pitääpä vahtia tarkemmin.
pelkäämättä sellaisia asioita joihin et voi vaikuttaa. Mitä sitten jos miehesi sinua pettäisi?