Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selittää musta silmä uskottavasti?

Vierailija
01.09.2010 |

Kävi sitten niin, että sain mojovan mustan silmän ja perjantaina on sukujuhlat. Mieheni tai kukaan muukaan ei ole pahoinpidellyt minua, vaan musta silmä tuli tapaturmaisesti. En usko, että tämä tasaantuu perjantaiksi sellaiseksi, että pystyisi peittämään. En todellakaan halua, että ihmiset kuvittelisivat, että mieheni olisi väkivaltainen.

Totuus ei nyt pelasta. On sekä liian nolo että epäuskottava. Minulla ei nykyisin oikein ole sellaisia harrastuksiata musta silmä olisi luonteva seuraus. Eikä sekään tietysti välttämättä olisi uskottavaa, vaikka olisikin. Minulla oli aiemmin isohko palveluskoira ja puljasin hevosten kanssa ja niissä touhuissa joskus kävi kaikenlaista, mutta silloinkaan ihmiset eivät oikein uskoneet, että leuka on musta, kun koiran kallo kumahti siihen, kun hetsasin narupallolla. Ja olin silloin kuitenkin sinkku, joten mitään 'väkivaltaista miestä' ei todellakaan voinut olla kuvioissa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jos joku kysyy niin sanosiin suoraan msitä tullut. En lähtisi kehittelemään mitään valeteorioita.

Vierailija
2/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit kokeilemaan naapurin trampoliinia naapurinrouvan kanssa ja törmäsitte toisiinne "...ja tämä, vaikka lapsille aina sanotaan, että hypitään yksitellen, voi minua hölmöä..."

t. satutäti

ps: kerro nyt se totuus edes meille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus nimittäin on, että minulla ja miehelläni oli viime yönä aikuisten kivaa sohvalla. Pudottiin lattialle, silmäkulmani kalahti lattialla olleeseen kaukosääimeen.

Ap, joka sinänsä uskoo, että isoäitinsä tietää, mitä seksi on, mutta...

niin jos joku kysyy niin sanosiin suoraan msitä tullut. En lähtisi kehittelemään mitään valeteorioita.

Vierailija
4/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukahdit sohvalle ja putosit lattialle ja kävi niin kuin oikeasti kävikin. Ok?

Vierailija
5/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että silmässä on joku tulehdus tms.

Vierailija
6/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus nimittäin on, että minulla ja miehelläni oli viime yönä aikuisten kivaa sohvalla. Pudottiin lattialle, silmäkulmani kalahti lattialla olleeseen kaukosääimeen.

muista ettet sitten punastu kovin kun kerrot isoäidillesi nukkuessasi pudonneesi sohvalta.

Olisipa minullakin tuollaisia mustelmia!

Vierailija
7/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka tärkeää siivoaminen ja tavaroiden oikeille paikoille laitto on!

Vierailija
8/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kokeile peittää se luomivärillä.

Mieheni peitti omaa mustaa silmäänsä (en ollut motannut) minun luomivärilläni, toimi, kukaan ei kysynyt mitään.