Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ekaluokkalainen tyttö mennä miesten puoelle uimahallissa?

Vierailija
31.08.2010 |

Meillä lapset ei toistaiseksi pääse uimaan kuin isän kanssa, ja tyttö ei ole koskaan ollut yksin uimahallin pukuhuoneessa. Voiko mennä vielä isän kanssa miesten puolelle? Ei ole vielä edes täyttänyt seitsemää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin kyllä opetella yksin naisten puolelle menemistä.

Vierailija
2/21 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat poikani ovat n. 8-vuotispäivään saakka olelet kanssani, koska ei voi yksinkään päästää. Ei ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa että käy itse pesulla ja tulee hallin puolelle ovensuuhun odottamaan isää.

Ärsyttää myös kouluikäiset POJAT NAISTENPUOLELLA, omia oppilaitakin saattaa tulla vastaan, ei kiva!!! Laittakaahan ne mammanpojut jo miestenpuolelle kouluikäisinä!!!

Vierailija
4/21 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun meillä tuli vastaan tilanne että minä en päässyt uimahalliin mukaan, niin pitkään mieheni mietti viekö tyttäremme sinne miesten puolelle vai siirtyykö uintireissu.

Menivät lopulta, mutta pukuhuoneessa mieheni vei tytön sellaiseen koppiin minne ei muut ukot näe ja suihkuhommat hoitivat salaman nopeasti. Hän sanoi että pestään tyttö sitten heti kotona paremmin.

Mielestäni se oli hyvin hoidettu hallikeikka.

Vierailija
5/21 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin ekaluokkalainen poika mukana naistenpuolella, koska ei yksin kyllä pärjää. Tietenkin voisi pelätä, että miesten puolella voisi olla enemmän näitä lasten tirkistelijöitä kuin naisten puolella.

Vierailija
6/21 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään ei.

Vierailija
7/21 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun meillä tuli vastaan tilanne että minä en päässyt uimahalliin mukaan, niin pitkään mieheni mietti viekö tyttäremme sinne miesten puolelle vai siirtyykö uintireissu.

Menivät lopulta, mutta pukuhuoneessa mieheni vei tytön sellaiseen koppiin minne ei muut ukot näe ja suihkuhommat hoitivat salaman nopeasti. Hän sanoi että pestään tyttö sitten heti kotona paremmin.

Mielestäni se oli hyvin hoidettu hallikeikka.

Vierailija
8/21 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjäävät, kun paikka on tuttu ja on yhdessä käyty läpi, miten siellä hoidetaan asiat.

Vierailija
9/21 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla vastaan tytön koulukavereita. Ja seuraavana päivänä he voivat koulussa ilkkua, että mepäs nähtiin eilen Maija alasti.

Mahtaisiko tuntua tytöstä kivalta? Sitä minäkin. Lapsellakin on oikeus yksityisyyteen ja sitä pitää kunnioittaa!

Vierailija
10/21 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tyttöä päästäisi. Tiedä mitä ällöjä kyttääjiä siellä on.

Vierailija
11/21 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellinen kirjoittaja.. Seuraavan päivän (viikon, kuukauden..) ilkkuminen on taattu jos luokkakavereita sattuu samaan aikaan suihkuun/saunaan.

t.ope

Vierailija
12/21 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe käsitelty jo päivänaikana, minkäikäiset lapset millekinpuolelle suotavia!

Vierailija
13/21 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellinen kirjoittaja.. Seuraavan päivän (viikon, kuukauden..) ilkkuminen on taattu jos luokkakavereita sattuu samaan aikaan suihkuun/saunaan. t.ope

Vierailija
14/21 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyttö ei miesten puolelle. Uimaahallithan on oikein pedojen paratiisi, älkää nyt tehkä sitä noin helpoksi niille!

Enkä kyllä haluaisi oman tyttöni näkevän alastomia miehiä siellä pesemässä muniaan!

Vierailija
15/21 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten puolella mukana - ihan siitä syystä, ettei osannut itse toimia itsekseen tai pikkuveljen (8) kanssa miesten puolella. Tuntuu olevan ok ja viatonta ottaa poika naisten puolelle mukaan, mutta en mäkään saman ikäistä tyttöä miesten puolelle laittaisi isän/isäpuolen mukaan...:-/. Nyt tuo nykyään 11-v. käy velipuolensa kanssa kaksin uimahallissa, mutta jos menen lasten kanssa, otetaan perhepukuhuone. 9-vuotias ei ehkä osaisi toimia ilman minua pukuhuoneessa.

Vierailija
16/21 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkö tytöt ilku näitä mammanpoikia sitten vai miksi tyttöjä ei voi viedä kun mammanpojat ilkkuvat mutta isot murkkuikäiset miehet voivat mennä naistenpuolelle?

naisten puolella mukana - ihan siitä syystä, ettei osannut itse toimia itsekseen tai pikkuveljen (8) kanssa miesten puolella. Tuntuu olevan ok ja viatonta ottaa poika naisten puolelle mukaan, mutta en mäkään saman ikäistä tyttöä miesten puolelle laittaisi isän/isäpuolen mukaan...:-/. Nyt tuo nykyään 11-v. käy velipuolensa kanssa kaksin uimahallissa, mutta jos menen lasten kanssa, otetaan perhepukuhuone. 9-vuotias ei ehkä osaisi toimia ilman minua pukuhuoneessa.

Vierailija
17/21 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi varmasti aivan normaaleja? Todella outoa jos ei 10-vuotias poika pysty yksin riisutumaan ja peseytymään...

Vierailija
18/21 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi ei voi.

Vierailija
19/21 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikiin naistenpuolella! Menisin valittamaan henkilokunnalle asiasta - ei ole korrektia muita hallilla kayvia kohtaan.

Sori joo mulla US nappaimisto kaytossa ja puuttuu ne suomalaiset kirjaimet :)

Vierailija
20/21 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään kun maailma on täynnä uusavuttomia lapsia!

Nyt pian opettamaan lapsillesi normaaleja elämän toimintoja, jotta pärjäävät elämässä.

Ei tuon ikäiset käy enää naistenpuolella on edesvastuutonta uimahallilta edes päästää heitä sinne.

lapsesi varmasti aivan normaaleja? Todella outoa jos ei 10-vuotias poika pysty yksin riisutumaan ja peseytymään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi