Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No ottaisitko sitten tällaisen miehen?

Vierailija
27.08.2010 |

(Ja olisi hauska jos muutkin aloittaisi vastaavia ketjuja joissa totuudenmukaisesti kuvailisi miehiään)

180cm pitkä, sinisilmäinen, tekee ruokaa ja leipoo mielellään ja tekee muitakin kotitöitä, tosin joskus tuntuu silti että saan tehdä itse suurimman osan hommista (kausittaista, yleensä kyllä osallistuu kiitettävästi oma-aloitteisesti), hyvissä töissä mutta ei tienaa kuin n. 2400 bruttona ja siitä menee elatusmaksuihin 500 plus muita isojen lasten kuluja n. 100 euroa kuussa. Avoin, sosiaalinen, puhelias. Tosin joskus synkkyyteen taipuvainen ja taipuvainen ajattelemaan asioista ensin negatiivista puolta. Usein mielen saan kuitenkin käännettyä omalla positiivisuudellani. Eronnut. Lapsia aiemmasta liitosta. Ex-vaimo aiheuttaa paljon mielipahaa, jonka vuoksi mies on kärttyinen useammin kuin olisi muutoin. Lapset meillä aina, kun mieskin on lomalla, ei mahdollisuutta kahdenkeskiseen lomaan tai lomaan ainoastaan yhteisten lasten kansas seuraaviin 10 vuoteen. Hyvä keskustelija, jos on muuten hyvällä tuulella. Sinisilmäinen, parrakas, vähän karun näköinen, tatuoitu. Ei polta, juo vain vähän, urheilee muutaman kerran viikossa kausittain. Hyvä isä lapsille, antaa heille oikeasti aikaa. Tekee mitä tahansa vaimonsa ja lastensa hyvinvoinnin vuoksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua uusintakierroksessa olevia miehiä.

Vierailija
2/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sinä olet syy miehen pahantuulisuuteen, mutta exää on vaan helpompi syyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin on tietysti joskus hetkiä, jolloin toinen pännii :) (johtuen lähinnä väsymyksestä kun vauva valvottaa tai kahdenkeskisen ajan puutteesta kun vauva herää talossa ensimmäisenä ja isot lapset menevät nukkumaan viimeisenä) mutta onneksi en ovat harvassa. Eikä mies exäänsä syytä, mutta syy-seuraus-yhetys on niin päivänselvä. Lomista tms sopimisyritykset exän kanssa -> mököttävä ja pahantuulinen mies kotona. Ja ymmärrän kyllä, sillä olen nähnyt nuo sähköpostit.. asiatonta tekstiä. Tuolloin yritän vain antaa miehelle tilaa olla pahalla mielellä ja halaan, olen valmis kuuntelemaan.

ap

Vierailija
4/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuota miestä mihinkään vaihtaisi ja joka päivä ihmettelen, miten exänsä on malttanut hänestä luopua :) . Onni minulle :D . Sain sekä ihanan miehen että bonuslapsia!

ap

Vierailija
5/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari negaa kyllä, eli on aikas lyhyt ja tulot ovat surkeat.

Vierailija
6/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisimme molemmat vapaita, mikä ettei? Joko sulla on hyvä mies tai sitten kaunistelet.. ;)

Vierailija
7/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa jätin mainitsematta monia positiivisia seikkoja, mm. että

mies ottaa minut ja lapset välillä mukaan esim. työmatkoilleen, että saamme vaihtelua (kun lomat tosiaan menevät isojen lasten mukaan)

mies tuoksuu aina älyttömän hyvälle (puhtaalle ja miehekkäälle)

muistaa kehua minua joka päivä jostain- ulkonäköä tai tekemääni kotityötä tai laittamaani ruokaa tai jotain

sanoo joka ikinen päivä monta kertaa rakastavansa minua

silittää ja taputtelee ohimennessään

on tosi hot :) ja saa minut tuntemaan itseni sellaiseksi myöskin, hih

tykkää samoista asioista kuin minä ja lisäksi hänellä on omia harrastuksia, kuten minullakin

hänestä on tärkeää, että minullakin on omaa aikaa ja omia menoja

on aidosti kiinnostunut jutuistani ja höpötyksistäni

hyväksyy kaikki erilaiset sukulaiseni ja kaverini, ei koskaan sano pahaa sanaa

hänellä on paljon omiakin ystäviä, näkee ehitä paljon mutta aina varmistettuaan ensin minulta, että se sopii

ym ym lista on loputon. Ihana mies kertakaikkiaan :) .

ap

Jos olisimme molemmat vapaita, mikä ettei? Joko sulla on hyvä mies tai sitten kaunistelet.. ;)

Vierailija
8/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän jälkimmäisen listan luettuani, sillä ei olisi enää mitään merkitystä. Ihana mies, ottaisin.

Itse asiassa jätin mainitsematta monia positiivisia seikkoja, mm. että mies ottaa minut ja lapset välillä mukaan esim. työmatkoilleen, että saamme vaihtelua (kun lomat tosiaan menevät isojen lasten mukaan) mies tuoksuu aina älyttömän hyvälle (puhtaalle ja miehekkäälle) muistaa kehua minua joka päivä jostain- ulkonäköä tai tekemääni kotityötä tai laittamaani ruokaa tai jotain sanoo joka ikinen päivä monta kertaa rakastavansa minua silittää ja taputtelee ohimennessään on tosi hot :) ja saa minut tuntemaan itseni sellaiseksi myöskin, hih tykkää samoista asioista kuin minä ja lisäksi hänellä on omia harrastuksia, kuten minullakin hänestä on tärkeää, että minullakin on omaa aikaa ja omia menoja on aidosti kiinnostunut jutuistani ja höpötyksistäni hyväksyy kaikki erilaiset sukulaiseni ja kaverini, ei koskaan sano pahaa sanaa hänellä on paljon omiakin ystäviä, näkee ehitä paljon mutta aina varmistettuaan ensin minulta, että se sopii ym ym lista on loputon. Ihana mies kertakaikkiaan :) . ap

Vierailija
9/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 cm pituutta lisää vähintäänkin. Miehen tulee olla pitkä.

Vierailija
10/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi 150-senttinen :)

Vierailija
11/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. tuo tatuoinit ja parta on iso miinus.

Exän takia murjottaminen jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän