Eronneet äidit/isät, miten väljästi asutte lapsien kanssa?
Itselläni on kt-kolmio pk-seudulla, lapset jakaa huoneen keskenään. Exän mielestä asumme liian väljästi, minusta taas lapsilla pitäisi melkeinpä olla omat huoneet jo, kun ovat koululaisia ja eri sukupuoltakin, mutta näin pärjätään toistaiseksi.
Kommentit (11)
70m2 kolmiossa. Koululaisella oli oma huone. Kahdella pienemmällä yhteinen huone ja minun sänkyni oli olohuoneessa.
Lapsella oma huone ja minulal ja uudella puolisolla "makkari" olohuoneessa.
Ei mitään vikaa!
Oikeasti, mikä hän on sanomaan yhtään mitään? Muuttaako sun pitäisi nyt tuon takia?
Ja elatusmaksun määrässä painaa myös meidän asumiskulut, joihin exä ei nyt halua osallistua lasten osalta tietenkään eurollakaan.
Ja sanotaan nyt vielä sekin, että itsellä tulot on erittäin pienet, ja exällä erittäin isot.
60 neliön kaksio. Lapset jakavat olkkarin ja minä majailen makkarissa. Varsinaista olohuonetta meillä ei ole. Lasten käytössä oleva huone on sen verran suuri, että siinä on tv-nurkkaus nojatuoleineen, sängyille oma kohta, suuri työpöytä ja leikkitilaa. Hyvin olemme mahtuneet.
Asuin kolmen lapsen kanssa 70m2 kolmiossa. Koululaisella oli oma huone. Kahdella pienemmällä yhteinen huone ja minun sänkyni oli olohuoneessa.
Paitsi neliöitä on 81. Hätätilassa mahtuisimme kaksioonkin, mutta säilytystilaa olisi luultavasti aivan liian vähän.
Asuin kolmen lapsen kanssa 70m2 kolmiossa. Koululaisella oli oma huone. Kahdella pienemmällä yhteinen huone ja minun sänkyni oli olohuoneessa.
Paitsi neliöitä on 81. Hätätilassa mahtuisimme kaksioonkin, mutta säilytystilaa olisi luultavasti aivan liian vähän.
Exällesi ei kuulu pätkääkään sinun asumisesi. Ja jos exällä on erittäin suuret tulot, miksi suostut elatusavun pienentämiseen?
Ei pelkästään hänen oikustaan tuohon kannata suostua. Mies voi viedä asian sitten käräjille, mutta erittäin suurilla tuloilla hän mitä todennäköisemmin häviää riidan.
Lapsella oli oma huone