Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kärsimättömän oirelista :P

23.08.2010 |

Seuraavanlaisia oireita ois listassa:

- kummallisia verenkiertofiiliksiä jalkapohjissa kp10 alkaen

- kusivaivaa kp10 alkaen (pissattaa jatkuvasti, joskus tulee pissa joskus ei, pöntöllä käytävä kummiski)

- uniongelmat/virkeys kp10 alkaen

- suonet näkyviin tisseissä + arkuus kp14 alkaen

- lisääntynyt valkovuoto kp14 alkaen

- alavatsan nippailu kp15

- emätinmuutokset kp16 alkaen (muuttui paksummaksi)

- kuvotus + närästys kp17 alkaen (vellova, krapulainen olo)

- painetta alavatsassa kp17 alkaen

- kahvi ei maistu kp17 alkaen

Varmaan on viel jotain muutaki, jota nyt en muista. Oon aivan liian kärsimätön ja haluan heti tietää, et oonko raskaana! Oon tehny "vasta" 3 testiä, jotka yllättäen on kaikki negoja... Syy, miks noi kp:t on aivan sekas on se, että lopetin cerazettet tossa heinäkuun alussa, ja nää oli nyt sit ekat menkat pilsujen jälkeen. En millää jaksais oottaa, et plussa tulis! Tavallaan kyl oon jo ainaki 75% varma siitä, et on tärpänny! :) Vai mitä ootte mieltä?

Kommentit (2)

1/2 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lainaisin tässä siskoni (2 lapsen äiti) sanoja.. älä tutki itseäsi liian tarkkaan, tai keksit itsellesi vaikka mitä raskausoireita :)

ei sen puolen itsekin jännitän, että onko onnistunu.. aamulla aamiainen on saatava äkkiä tai alkaa huimaamaan ja olla huono olo... kohdun ympärillä tuntuu "venymistä" sivusuuntaan.. nännit nöpöttää.. vatsassa kuplii.. röyhyttää ja pierettää..

että vauvakuumeinen keksii oireet jos ei niitä tule

Vierailija
2/2 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän, ettei pitäis tutkia... Ei millää meinaa onnistua toi tutkimattomuus. Oon yrittäny kyl harhauttaa itteeni, mut ei se toimi, ku toi pahoinvointi kyl pitää siit huolen :( Hyvä muute ku muistutit; ilmavaivat jäi listasta! :D

Onnea plussailuun, toivotaan, ettei tarvii enää kauaa tutkia kaasuja kavereineen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla