Hemmotteleeko miehesi koskaan sinua?
Ja jos niin mitä kivaa hän on keksinyt?
Mietin vaan onko mun mies joku poikkeus, on kyllä hyvä ja reilu mies, mutta miksi se ei voi ymmärtää että mua voisi joskus hemmotella, en tarkoita mitään lahjojen ostelua, mutta olis ihana jos keksis joskus jotain pientä piristävää arjen keskellä :( Nyt aina minä se joka jotain kivaa ohjelmaa jne. kehittää...
Kommentit (3)
Meillä ei ole varaa mihinkään kovin kummoseen hemmotteluun mutta mies tuo kukkia todella usein ja hieroo melkein päivittäin, ihan ilman pyyntöä ja jopa ilman taka-ajatuksia =) Monesti ehdottelee kahdenkeskeistä kävelyä tuolla merenrannassa tai sitten vie elokuviin taikka ulos syömään.
Meillä ei ole varaa mihinkään kovin kummoseen hemmotteluun mutta mies tuo kukkia todella usein ja hieroo melkein päivittäin, ihan ilman pyyntöä ja jopa ilman taka-ajatuksia =) Monesti ehdottelee kahdenkeskeistä kävelyä tuolla merenrannassa tai sitten vie elokuviin taikka ulos syömään.
Ei tarvitsisi edes mitään maksaa. Jotain ihanaa pientä kivaa, vaikkapa kävely rannalla kahden kuulostaa ihanalta.
ap
Hän kehittää kaiken tekemisen, minä valitsen, toteutetaanko se vai ei. Hänellä on jatkuvasti esimerkiksi romanttisen pikku loman aihioita, joita hän kehittelee ja esittelee. Useimmat jäävät totetuttamatta ajan tai rahan puutteen takia, mutta välillä jokin toteutuukin.
En nyt keksi, mikä varsinaisesti hemmottelua olisi. Mutta onhan se mukavaa, kun hän vie minut juoksulenkille upeisiin maisemiin tai syömään idylliseen lähikaupunkiin.