Lapseni kiittävät minua vielä aikuisenakin ettei heille annettu vaarallista si-rokotetta!
Olen ylpeä itsestäni.
Täysin liioiteltu pandemiauhka.
Rokote todettiin vaaralliseksi.
Muut Euroopan maat eivät antaneet ko. rokotetta jaettavaksi sen vaarallisuuden vuoksi. Suomi teki virheen, josta maksaa kalliin hinnan.
THL johtoineen sietäisi hävetä.
Kiitos Antti Heikkilä + rokotusinfo-sivusto, että kerroitte totuuden.
Kommentit (28)
Ei kun ruotsissa oli sama rokote kuin suomessa ja narkolepsiaa myös tutkitaan.
Suomenhan piti olla ainoa Euroopan maa joka käytti tätä vaarallista rokotetta.
suomessakin asuu äiti joka suree edelleen ettei hänen lapsensa ehtinyt saada piikkiä ajoissa. Mitähän hän ajattelisi ap:n "viisaudesta".
aikuisena ketään kiittele ettei häntä rokotettu vaarallisella si-rokotteella, hän kun sairasti itse taudin ja siitä seurasi hänelle vakavia pitkäaikaishaittoja jotka rajoittavat hänen elämäänsä monelta osin. Rokote saattaa varmasti joillekin aiheuttaa jos jonkinnäköisiä haittoja ihan kuten sikainfluenssakin.
90 miljoonaa rokotettu Pandemrixilla ja muualla tätä ei ole havaittu, mikä voi olla syy? Aikamoinen mysteeri.
7-vuotias keuhkotautinen on julmaa seurattavaa.
Sikainfluenssa on aiheuttanut pysyviä vaurioita osalle tautia sairastaneista. Kuopion yliopistollisessa sairaalassa tehohoidossa olleista 17 henkilöstä noin viidelle on tullut vakavia, pysyviä vaurioita keuhkoihin. Vakavia keuhkovaurioita saaneista vain osa on kuulunut taudin riskiryhmiin.
Eikä vaara todellakaan ole vielä ohi:
On esitetty arvioita, että pandemiatilanteessa noin kolmasosa väestöstä saa tartunnan kahden ensimmäisen kuukauden aikana. Pandemian arvioidaan kestävän vuoden tai kaksi.
et teinkö väärin koska otin itelleni rokotteen koska kuulun riskiryhmään ja lapselleni en sitä ottanut koska ei kuulu riskiryhmään. mitä mieltä olette?