Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä en halua että mun lapset kasvaa isoiksi :(

Vierailija
18.08.2010 |

oltiin leikkipuistossa, lapseni ovat 2 v. ja 4 v.

siellä oli myös 8-vuotiaat lapset. ne huutelivat tosi rumia sanoja isommalle lapselleni kun hän meni lähelle, tosi hävyttömiä. lapseni huusi sitten takaisin samoja sanoja vaikka ei osaa sellaisia, siis ei tiedä mitä ne tarkoittaa. sanoin että lopettakaa tuo on typerää. lasten äiti sanoi että yrittäkääs nyt näyttää mallia pienemmille. 8-vuotiaat vain jatkoi ja sanoi että tuo pieni (mun 4v.) huusi heille tyhmä lehmä ja jatkoi rumia sanojaan. itse ne aloittikin.

tuli kauhea olo sen jälkeen, en mä halua kääriä lapsiani pumpuliin mutta en kyllä halua että ne huutelee tuollaisia tai oppii tuollaista :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei 8v vielä kauhea ole, mutta kuuntelehan joskus murkkuikäisiä - aivan sama ovatko tyttöjä vai poikia, kielenkäyttö kavereiden kanssa on aika hirveää.

Vierailija
2/4 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne mitenkään "pelottavia" ollut tai muuta mutta tuli ihan paha mieli kun noin nuoret huutelee rumia sanoja. liittoutu ihan mun lasta vastaan ja oli todella kamalia lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidänkin ihana, herkkä ja kiltti poika on juuri ap:n kuvailema pikkupahis (kotona toki vieläkin äidin oma kullannuppu...)

Vierailija
4/4 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisin mennyt heti vetämään lapseni pois sieltä. hän on vaan sellainen että puolustaa itseään vaikka on nuorempi eikä osaa tuollaisia sanoja, keksii sitten omia. ei anna alistaa. olisi vaan pitänyt mennä ottamaan oma lapsi pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme