Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rankka profetia

Vierailija
18.08.2010 |

1. Profetioita 2 -osioon ruotsalaisen Markku Koparen saama sanoma vuoden 2008 alussa

Tässä maassa (Ruotsissa) tulee tapahtumaan ravistelua ja tuomio langetetaan

kansan syntien tähden ja siksi että minun kansani (uskovat) eivät nuhtele ihmisten synneistä.

Minulla on mitta ja kun se on täysi, minun täytyy tuomita vääryys ja puuttua synnin tekemiseen.

On kyse kahdesta asiasta: abortit ja hallituksen ja valtiopäivien kirkon avulla hyväksymät lait, jotka sallivat samaa sukupuolta olevien avioliiton. Tämä savu on noussut minun eteeni.

Jos minun kansani rukoilee minulta armoa, niin minä tuomitsen silti tämän pahanteon, sillä ihmiset eivät halua kääntyä. Mutta jos minun kansani, joka on kutsuttu minun nimessäni, rukoilee minua, tuomio siirtyy vuoden verran – ei enempää.

Jumala näytti minulle, että tuomio tulee toukokuussa 2012 (jos kristityt rukoilevat, niin toukokuussa 2013): Venäjä hyökkää ilmasta käsin ja valloittaa Kiirunan ja ympäröivät malmikentät. Venäjä tarvitsee niitä sotateollisuuttaan varten.

Kyseessä on nopea operaatio. EU ja NATO protestoivat, mutta eivät uskalla tehdä mitään sen enempää.

Tämä on Jumalan tapa ravisuttaa maata ja tuomita synti sekä herättää nukkuvia kristittyjä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsiin tehty hyökkäys?

Vierailija
2/3 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

profetiaa Raamatun sanan valossa. Minä itse en pidä kovin raamatullisena tuollaista "mallia" että Jumala antaisi vuoden armonaikaa jos kristityt rukoilevat, mutta että hyökkäys tulisi joka tapauksessa ja hyökkayksen aika olisi ilmoitettu. Näitä profetioita, joissa kerrotaan idästä tulevista hyökkäyksistä on ollut paljon ja varmasti paljon on Suomen puolesta rukoiltukin niiden ansiosta. Aika näyttää, onko tämä profetia Jumalasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin profetia perseeseenne ja yrittäkää edes tulla järkiinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi