Mitä mieltä olet kaveristasi, jolla on ollut yli
100 seksikumppania? (kun kyseessä samaa sukupuolta oleva kaveri)
Kommentit (3)
Olettaisin, että hänellä on aika loppuun kulutettu olo ja luulen, että se myös näkyy.
Minusta kertoo siitä että antaa kaikille eikä ole pitkässä suhteessa ollut (jos ikää saman verran kun itselläni n.30-v.)
Ja tunnen tälläisiä ihmisiä pari (tosin toinen lopetti laskemisen kun tuli 200 täyteen, itse kertonut, ja toisellakin varmaan enemmän seksikumppaneita ollut kuin tuo 100) ja heitä yhdistää pari asiaa:
*Molemmilla on ollut huono isäsuhde --> ovat kasvaneet ilman isää, joka siis ollut olemassa (ei siis kuollut) mutta ei koskaan kiinnnostunut heistä. Ja muutenkaan miehen mallia ei ole ollut, toisen äiti puolijuoppo jakorasia ja toisen äiti hyvin tiukka "minä en miehiä kaipaa elämääni".
*Molemmat ovat hakeneet hyväksyntää miehiltä, eli tahtovat että mies pitää heistä ja tyrkyttävät vaikka seksiä jotta saavat "huomion" itseensä. Todella raivostuttavaa olla esim. baareissa heidän kanssaan vaikka muuten kivoja ihmisiä ovat.
*Kumpikaan tutuistani ei ole saanut kotoa ns. normaalin perheen mallia. Ovat hyvin typeriä miesasioissa, eli uskovat vilpittömästi kaikki valheet jota heille suolletaan. Normaali ihminen vähän ajattelee onkohan tuo tosissaan jne. mutta nämä hyppäävät heti mukaan ja USKOVAT kun muutaman päivän takainen tuttu on niin rakastunut (=haluaa seksiä) ja tehdään yhteisiä suunnitelmia ja kappas sitten itketään kun ei yhtään voinut aavistaa että mies on naimissa/ei olekkaan kiinnostunut/valehteli päin naamaa jne.
Ja tämä toistuu joka kerta =eivät edes opi virheistään!
*Ja sanomattakin lienee selvää, että maine on molemmilla kiirinyt jo kauas, ja tiedetään myös että tauteja on heiltä saatu jne. No nythän ei enää juuri kukaan normaali ole edes heihin aikoihin katsonut, mikä aika ihme koska tämä ei mikään pikkukylä ole vaan iso kaupunki! Eli miehissä taso laskee koko ajan, joskus vällyjen väliin toki saattaa eksyä joku työmatkalainen tai vastaava.
ja joo en tosiaan kade kyllä ole, lähinnä säälittävää minusta.