Kokemuksia DONNO-askarteluliikkeestä netissä?
Tein tuonne tilauksen viimeviikolla, maksoin verkkomaksulla, ja raha lähti tililtä.
Odottelin aikani tilausvahvistusta, ei ole vielä tullut. Lähtin sähköpostia, ja heillä ei edes tilaukseni näy.
Onko jollekin muulle käynyt samoin?
Enkä muista tilaustani kokonaan, jotta voisin sen uudelleen laittaa niin, että täsmäisi maksamani summan kanssa... :(
Kommentit (8)
Ja paremmin palvelevia ja todella nopeita nettiliikkeitäkin löytyy.
miksi se, mitä tilasin, tähän liittyy? Liitutaulumaalia esimerkiksi oli tilauksessa.
Kyllähän verkkomaksussa näkyy viitenumero, sen perusteella osaavat kyllä etsiä maksusi ja palauttaa sen. Sitten voit tehdä uuden tilauksen vaikka puhelimitse/sähköpostitse, että menee varmasti perille ja muistat, mitä tilasit.
Ei kestänyt varmaan ku 3 päivää tilauksesta, kun oli tavarat kotona. Ja mukana oli vielä jotain servettejä yllärinä. Silloin jäi positiivinen kuva ja aion tilata jatkossakin.
No en kyllä enää tilaa samasta liikkeestä, jos kerran ovat tilauksen hukanneet.
Olen siis ollut yhteydessä, ja lupasivat nyt laittaa rahat minulle takaisin. Tilaus vain ei ollut mennyt heille asti, vaikka olin sen jo maksanut.
Ei kestänyt varmaan ku 3 päivää tilauksesta, kun oli tavarat kotona. Ja mukana oli vielä jotain servettejä yllärinä. Silloin jäi positiivinen kuva ja aion tilata jatkossakin.
No olisin minäkin tahtonut nuo tilaamani tavarat, mutta ei sitten :(
En viitsi uutta kertaa tilata, jos taas käy samalla tavalla. Vaikka saankin rahani takaisin, tekee vaan työtä kaikille, jos tilaus jää menemättä perille, ja joudutaan asiaa alkaa selvitellä.
Siis toimitus pelasi kyllä, mutta en ensin löytänyt meilejä.
En pitänyt kylkiäisistä, mutta muuten laatu ok.
up