Rapujuhlat! Auttakaa, etten mokaa itseäni!
Eli en ole koskaan syönyt rapuja. Onko vaikeaa? Antakaa vinkkejä miten niitä syödään!
Kommentit (5)
jos rapujuhlien isäntäväki on alkuunkaan tehtävänsä tasalla, pöytään on säännöllisin välein sijoitettu ihmisiä, jotka osaavat syödä, ja jotka ensimmäisen ravun kohdalla näyttävät, miten homma sujuu.
Tssä on yksi selvähkö syöntiohje http://www.rapujuhlat.com/index.php?sivu=4
Usein noiden saksien katkomiseen on tarjolle rapuveitsi, jossa on sellainen reikä keskellä, joka auttaa asiaa. Googlella löytää lisää ohjeita.
syödä rapuja. Itse olin ekaa kertaa rapujuhlissa pari viikkoa sitten. Pöydässä vieressä oleva opetti minua ja helposti sen oppi. Kun katseli pöydän muita syöjiä, jokaisella oli oma tapansa perata rapu. Kerrot rohkeasti, että et osaa, kyllä joku aina auttaa. Se on sotkuista hommaa, nesteet lentää ja kuoret lentää, mutta ei se mitään hauskaa on!
Yleensä rapujuhlissa aina joku mokaa, syömisen kanssa mokaamista on turha surra, joten reippaasi myönnät vaan neitsyytesi tässä lajissa :). Snapseja menee niin tiheään ja ravuthan eivät vatsaa täytä, joten humalapeikko saattaa iskeä.
tapana on ennen rapujen syönnin aloittamista näyttää kuinka se sujuu.
Ei ole hankalaa, etkä varmasti mokaa itseäsi. Rapujuhlat on rento tapahtuma, jossa itse rapujen syömistä tärkeempää on hauska yhdessäolo.
Rapujuhlissa katsot miten vastapäätä istuva homman tekee ja teet perästä