Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Paljonko laihduit karppaamalla?

Vierailija
10.08.2010 |

Vastatkaa ihanat ihmiset kiitos, niin saan motivaatiota aloittaa kys. dieetin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen laihtunut kahdessa kuukaudessa(jolloin suuri osa on myös nesteitä) 13kiloa, mies laihtunut samassa ajassa 16, äitini laihtui 25kg puolessa vuodessa, ja paino pysynyt poissa vaikka nykyään syö jo joskus leipää, ja kyläillessä mitä muutkin :)

Vierailija
2/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä karppaus on kiva, siis minun mielestäni, että aluksi tippuu painoa roimasti, ja se auttaa jatkamaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi kyselemään tulosten perään. Siinä on kyllä maailman turhin dieetti :D

Vierailija
5/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää ei ollut laihduttettavaa.

Mutta paino on sen jälkeen pysynyt samassa jo kaksi vuotta ilman mitään kurinpitoa tai lomakilojen karkotuksia.

Vierailija
6/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa aloitettiin ja mulla on -11kg ja miehellä -11,5kg

Vierailija
7/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAAN ELÄMÄNTAPA, SAAMARIN IDIOOTTI!!! kröhöm... siis vastaus kysymykseen on: 6kg 2,5 viikossa

Vierailija
8/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KArppauksen tehosta todistaa se kiistaton fakta, että suomalaiset alkoivat lihomaan kansakuntana 1980-luvulla eli jotakuinkin samaan aikaan kuin suomalaiset keksivät käyttää viljaa, hedelmiä ja perunaa ruokanaan... =)

Vierailija
9/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei hätää tuon dietti sanan suhteen *virn*

Itse laihduin 10kg. Olen kakkostyypin diabeetikko, entinen siis, koska parannuin sairaudesta kyseisellä ruokavaliolla. Ah,oikein odotan sitä päivää kun suomessakin alkaa tapahtua kyseisen asian tiimoilta,keskustelua on jo aloiteltu piikuhiljaa. Suomen ruokapolitiikkaan kun kuuluu paljon muutakin kuin tällä ruokavaliolla laihtuminen.se on vasta vain osa sitä. Lukeaa heikkilä blogistä faktoja miten tässä maassa syötetään possuja ties millä paskalla eikä kelpaa venäjällekkään siitä syystä,hah.

Vierailija
10/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 kiloa. Nyt olen "ylläpidolla" ollut jo jonkin aikaa. Ja kaikkien terveysintoilijoiden ja lääkäreiden kauhuksi... olen ykköstyypin diabeetikko =D

Vierailija
11/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KArppauksen tehosta todistaa se kiistaton fakta, että suomalaiset alkoivat lihomaan kansakuntana 1980-luvulla eli jotakuinkin samaan aikaan kuin suomalaiset keksivät käyttää viljaa, hedelmiä ja perunaa ruokanaan... =)

EI kukaan voi olla niin tyhmä, että luulee että Suomessa ei ennen 1980-lukua syöty perunaa? TYHMÄ!

Vierailija
12/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin varmaan.. Mun elämäntapa onkin sitten kai laktoosi-intoleranssi. Vai olisko kuitenkin vaan ruokavalio?

Itse kysymykseen. Laihduin karppaamalla 2 kg, noudatin ruokavaliota tarkasti (kaikki finelissä kirjaten) kaksi kuukautta.

Vierailija
13/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 kiloa. Nyt olen "ylläpidolla" ollut jo jonkin aikaa. Ja kaikkien terveysintoilijoiden ja lääkäreiden kauhuksi... olen ykköstyypin diabeetikko =D

Kerrotko vähän, miten käytännössä onnistui?

Vierailija
14/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun se paino alkaa tippumaan heti niin sehän vain motivoi lisää!:)

Vierailija
15/15 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 viikossa 8 kg ja olo on aivan mahtava!