Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millanen laji on kuntonyrkkeily?

Vierailija
07.08.2010 |

Eli mietin että jos menis kuntonyrkkeilyn kurssille tässä syksyllä. Oletko ollut? Tykkäsitkö?

Nousiko kunto ja paraniko kehon liikkuvuus?

Kiitos vastanneille!! =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti hauska laji!

Vierailija
2/5 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan hauskaa kun oli kunnon nyrkkeilijä-äijät sitä vetämässä ja mulla oli hauska kaveri mukana treenaamassa. Tosi rankkaa se oli ja oltiin aina ihan poikki. Vaihdoin paikkakuntaa eikä tullut enää jatkettua harrastusta.

Mieheni harrastaa sitä nykyään, ja vaikka miehellä on hyvä kunto, se on ihan poikki treenien jälkeen ja aina sanoo että oli rankat treenit. Yrittää saada mua mukaan, mutta en ole enää innostunut. Olisi kiva harrastus, jos ei tarttis ihan piippuun vetää itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää ihan uusia lihaksia. Oon kuitenkin sen verran tyttö, etten tykkää, kun osuu, sattuu ja tulee mustelmia :D

Vierailija
4/5 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen kans miettinyt, että tuleeko paljon mustelmia yms..

kiitti vastanneille. Lisää?

Ap-

Vierailija
5/5 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut kaksi vuotta, tosin nyt olen lipsunut vähän myös ei-kuntopuolelle, eli ottamaan kontaktiakin.

Kuntonyrkkeily on melko kokonaisvaltainen laji, joka sopii etenkin toimistotyöläisille, joilla meinaa olla niska- ja selkävaivoja. Uusia lihaksia löytyy varmasti!

Ja mielestäni kuntotunneilla ei kuulu tulla mustelmia. Jollain tunneilla voidaan sparrata kaverin kanssa, eli ottaa kevyesti kontaktia. Mutta siinäkin voi pitää järjen mukana ja todella pitää kontaktin kevyenä, keskittyä enemmän tekniikkaan. Ja ainakin itse olen aina pystynyt sopimaan kaverin kanssa kuinka kovaa otetaan kontaktia ja millä tempolla matsataan. (Nuoria, liian innokkaita miehiä kannattaa ehkä vältellä näissä tilanteissa. Niillä kun tuppaa olemaan enemmän intoa ja voimaa kuin taitoa.)

Mutta kiva laji siis, jos löydät hyvän salin! Itseltä on paino pudonnut melkein 10 kiloa ja kroppa on kauniin mallinen nykyään. Ja niskakivut ovat historiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi