Olen 162cm ja painan 56.5kg. Paljonko minun tulisi laihduttaa?
Mielestänne? Niin että on jonkin verran lihastakin.
Kommentit (16)
Sitä kautta kroppa tulee jäntevämmäksi ja lihasmassan osuus kasvaa. Laihduttaa sun EI tarvii! :) Ite painan 10kg enemmän kuin sinä, enkä vielä sotanorsulta näytä.
Tsemppiä liikkumiseen! :)
Sen jälkeen hoida minäkuvasi kuntoon.
jos kerran olet raskaana niin jatkat liikkumista samaan malliin kuin aiemminkin, mitään raskasta liikuntaa ei saisi raskaana ollessaan aloittaa.
Katsot vähän tarkemmin mitä syöt niin ei paino nouse raskausaikana. Syö vaikka raskausdiabetesohjeiden mukaan. Minä olen joutunut noudattamaan tässä raskaudessa rd-ruokavaliota eli aika vähähiilihydraattista, paljon pieniä annoksia, säännöllinen ateriarytmi. Niin minulle on tullut koko raskausaikan yhteensä 3kiloa lähtöpainoon.
Vauvan pitäisi syntyä kuukauden päästä. Olo on ollut hyvä koko ajan, helteillä olen herkutellut mehujäillä.
Vähäisen painonnousun ja rd:n takia olen joutuniut tikuttamaan ketoja pissasta, ei ongelmaa.
Mutta että laihdutuksen aika on sitten kun lapsi on syntynyt. Vatsa kiinteytyy kyllä raskauden ajaksi ihan mukavasti :)
Olen itse saman mittainen 162cm, ja painan 51kg. Muutaman kilon vielä tästä minustakin saisi pois ottaa, mutta olen ihan ok.
Olet normaalipainoinen, raskaana ja huolissasi mahastasi? Ja lapsia sinulla kuitenkin on entuudestaan? Biologia on tuttua?
Lopeta kroppasi miettiminen, keskity johonkin ihan muuhun.
Onko itsetuntosi heikko vai onko tämä huono provo?
itsetunto on ihan normi... Mut olen painanut ennen raskauksia 53kg ja nykyään maha on kauhean näköinen pullukka ja röllykkä. Tuntuu että muualla ei ole juurikaan rasvaa kuin vatsassa!
nythän olet norsun luokkaa. lihas on yliarvostettua, pääasia on että reisien välissä on rako ja käsivarsissa ei ole kuin nahka.
kehottaisin tuommoiseen noin 10-15 kg laihduttamiseen.
koosta kertoo varmaan se, että tuntemattomat ihmisetkin puhuivat uusimmasta raskaudestani jo viikolla 8. Nyt on 14.viikko menossa.
Sen sijaan urheilun avulla voit kiinteyttää itseäsi, hankkia lisää lihasta ja samalla lähtee se röllykkäkin. Painossa ei ole vikaa, mutta kehon koostumuksessa saattaa olla.
Ollaan aika samankokoisia, olen 162 cm / 54 kg
Älä vaan "laihduta" vaan liiku ja syö terveellisesti. Ei mitään diettejä raskaana ollessa!
Ruokavaliota voit tarkastaa ja liikuntaa lisätä, jos siinä jokunen kilo putoaa niin se ei haittaa. Kiloja ei kannata tuijotella vaan omaa hyvää oloa ja etsiä se paino, jossa pysyy normaaleilla elintavoilla.
Jos olet mies, niin olet taas 10 kiloa liian laiha-
kiinteyttäväksi liikunnaksi kolme kertaa viikossa vajaa tunnin hikiliikunta (jumppa/kuntosali) ja lisäksi melkein joka päivä 15-20min vaunulenkki (se on aika raskasta työntää 2 lasta).
Tälla tavoin olen harrastanut liikuntaa nyt vajaa 5kk.
Ruokavaliota olen nyt muuttanut niin, että pidän kerran viikossa herkkupäivän, muuten täytyy syödä terveellisesti. Mut siis en periaatteessa mitenkään laihduta (=laske kaloreita/ole nälässä) eli kai näin voi elää myös raskausaikana?
jollakulla asiantuntijalla kommentoitavaa koskien viestiäni 11? -ap
=)