hoitotäti kipeänä
6kk vauva olisi menossa yökylään mutta nyt hoitaja ilmoitti olevansa hieman tukkoinen/räkäinen,mutta haluaa silti ottaa hoitoon.Antaisitko itse hoitoon?
Kommentit (4)
Jos vauva olisi menossa hoitoon muuten vaan, niin sitten siirtäisin yökyläilyn toiseen päiän. Jos taas hoitoa oikeasti tarvitaan (esim. parhaan ystävän häät tai varattu risteily), niin sitten varmaankin veisin vauvan hoitajalle.
Minun tuttavapiirissäni ensiksi yritettiin välttää kaikkia tarttuvia tauteja, mutta tultiin lopulta siihen tulokseen että aina joku on räkäinen tai yskäinen tai oksentanut pari päivää sitten tms. joten kyläilyt olisi saanut lopettaa kokonaan jos pikkunuhia olisimme pelänneet.
Itse en kylläkään ole voinut noin pieniä vauvoja antaa yökylään kun ovat olleet niin riippuvaisia rinnoistani öisinkin.
Jos vauva olisi menossa hoitoon muuten vaan, niin sitten siirtäisin yökyläilyn toiseen päiän. Jos taas hoitoa oikeasti tarvitaan (esim. parhaan ystävän häät tai varattu risteily), niin sitten varmaankin veisin vauvan hoitajalle. Minun tuttavapiirissäni ensiksi yritettiin välttää kaikkia tarttuvia tauteja, mutta tultiin lopulta siihen tulokseen että aina joku on räkäinen tai yskäinen tai oksentanut pari päivää sitten tms. joten kyläilyt olisi saanut lopettaa kokonaan jos pikkunuhia olisimme pelänneet. Itse en kylläkään ole voinut noin pieniä vauvoja antaa yökylään kun ovat olleet niin riippuvaisia rinnoistani öisinkin.
jos flunssaa pelkää niin eihän sitä voi edes kauppaan mennä!
Vie vaan, omapa on kersasi.