Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halutaan ostaa: Miehelle joku tilannetaju tai empatikyky...

Vierailija
06.08.2010 |

Siis *huoh*

Käytiin meidän koululaisen kanssa ostamassa pari uutta asukokonaisuutta koulunalun kunniaksi. Hitosti meni aikaa (ja rahaa :P) ja käytiin varmaan sata vaaterekkiä läpi , vertailtiin ja ihmeteltiin ja löytyihän ne sit viimein.

Mä tarjoilin erilaisia vaihtoehtoja laidasta laitaan ja tyttö itse penkoi minkä kerkisi (ja kiitin luojaani, ettei tyttö halunnut mitään haaremihousuja ;D) Huolella valittuja releitä siis.

Illalla tyttö niitä sitten tohkeissaan isälleen esitteli. Yksi asu oli mm. sellainen perussetti, kapeat farkut, pitkä paitamekko ja kaulaan pitsineulehuivi (joita näytti olevan joka toisen vaatekaupan myyjän kaulassa lämpimästä säästä huolimatta...) ja liivi. Isäntä sitten pyöritteli päätään ja möläytti mulle, että joopa joo. SÄ vissiin haluat, että tyttö tulee koulukiusatuksi! Tytön naama venähti ja tyttö singahti keittiöön tätä kommenttia tuumimaan... Isäntä jatkoi telkun katselua... Minä tytön perään. (MINÄ en siis hirveästi puuttunut tytön valintoihin muuten kuin hintalappuja kyttäilemällä jonkinverran ja vähän värivalintoja yms. kommentoimalla, lähinnä ehdottelemalla)

Illalla mä sanoin sitten miehelle, että taisi tuo tyttö loukkaantua aika lailla kommentistasi, joka nyt oli kai mulle osoitettu, mutta tyttö seisoi vieressä ja oli ihan itse ne vaatteet valinnut. Vaatteet jollaisia on joka kauppa tällä haavaa pullollaan ja ipanoilla pitkin kyliä on tasan samansorttisia, mikäli vaan vaivautuu katselemaan ympärilleen. Mies oli ihan tosissaan hämmästynyt, että ai loukkaantuiko? Ja totesi sitten, että eihän isän nyt tarvitsekaan välttämättä tykätä niistä kuteista, jos tyttö itse haluaa niihin pukeutua. Mä sit kuivasti totesin vaan, että et muuten kertonut, että SÄ et pidä niistä, kerroit tytölle, että KAIKKI nauravat niille... Silmät pyöreänä sit vaan mutisi, että ei hän nyt sitä tarkoittanut... Noh, lupasi se jutella tänään tytön kanssa vielä asiasta...

Lähinnä vitutti, että ukko ei oikeasti tajunnut, kuinka pahasti tyttö otti itteensä. Yleensä tuo esikoinen ei pahemmin välitä mitä muut hänen ulkonäöstään sanovat. Ihan ylpeänä on kantanut Spiderman-paitansa ja dinosaurusreppunsa tähän asti, kummastelivat muut sitten kuinka paljon tahansa.. Varmaan eka kerta, kun kaikki vaateostokset on tehty tyttöjen osastolta XD

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella miltä on tytöstä tuntunut, kun isä noin mollaa vaatevalintoja. :/ Ne on isoja asioita!

Mutta eipä tuo miehesi ihan empatiakyvyttömältä vaikuta, sentään kiinnostui siitä, että tyttärenne loukkaantui sanomisista ja aikoo puhua, sehän on jo hyvä! :) Eivätköhän nuo saa asian sovittua, hienosti toimit kyllä puskurina siinä välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi