Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rääppiäiset, mikä loukkaus!

Vierailija
06.08.2010 |

Kaveri kutsui meidät lapsensa synttäreiden rääppiäisiin, koska oikeisiin ei halua kutsua. Lahja on pakko viedä ja palkaksi saa vanhaa vettynyttä kakkua. Kuinka kehtaatkin, hiton röyhkimys idiootti ahne paska!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että ette olleet kutsuttujen listalla, mutta haluavat pyytää teidät nyt muuten vain kahville, kun tarjottavaakin sattuu synttäreiden jäljiltä olemaan.

Vierailija
2/19 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kehtaatkin, hiton röyhkimys idiootti ahne paska!

Älä ny anna asialle ihan tommosia mittasuhteita hei pliis! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole ikimaailmassa tullut mieleen loukkaantua siitä, että meidät kutsutaan rääppiäisiin, saati että kokisin tuollaista raivoa asian takia! Herran tähden, jätä menemättä jos noin pahalta tuntuu!

Olen myös itse kutsunut ihmisiä rääppiäisiin, sekä pakannut miehelle töihin mukaan vettyneitä kakkuja ym. enkä ole ikinä tajunnut olevani hiton röyhkimys idiootti ahne paska.

P.S. Lahjan tarkoitus on muistaa sankaria, ei olla maksu tarjoiluista. Jos et tahdo muistaa sankaria, älä vie lahjaa! Se on täysin vapaaehtoista!

Vierailija
4/19 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla ongelma ollutkaan se että kutsutaan rääppiäisiin, vaan se että sinne käsketään oikein lahja viedä. Kyllä se on silkkaa ahneutta!

Vierailija
5/19 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla ongelma ollutkaan se että kutsutaan rääppiäisiin, vaan se että sinne käsketään oikein lahja viedä.

Ei aloituksessa sanottu, että kukaan on käskenyt viedä lahjan. Ilmeisesti tässä nyt ap:n piru ja enkeli taistelevat vaan olkapäällä; lahja pitäisi viedä hitto vie kun ei kehtaa ilmankaan mennä, mutta kun se kakkukin on ihan vettynyttä...

Luojan KIITOS elämässäni ei ole tuollaisia "ystäviä".

Vierailija
6/19 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinun kaveriksesi edes haluaisi, en minä ainakaan.

Ja kysymys: Miksi rääppiäiset? Miksei oikeat juhlat??? Millainen ystävä ei ansaitse kutsua varsinaisiin juhliin?

Vierailija
7/19 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rääppiäiset? Miksei oikeat juhlat??? Millainen ystävä ei ansaitse kutsua varsinaisiin juhliin?

No eihän sinne lapsen synttäreille tarvitse kaikkia vanhempien kavereita kutsua, vaikka olisivat kuinka hyviä ystäviä ja vanhemmille tärkeitä ihmisiä.

Vierailija
8/19 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellaisiin mitään äidin ystäviä kutsuta.

Mene rääppiäisiin ja hanki kiva lahja. Rääppiäiset ovat usein paljon kivemmat kuin itse juhlatilaisuus kaikkine jäykistelyineen.

Vierailija
9/19 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jeesus luuletko olevasi jotenkin ihanakin ihminen seiska? Kuka sinun kaveriksesi edes haluaisi, en minä ainakaan. Ja kysymys: Miksi rääppiäiset? Miksei oikeat juhlat??? Millainen ystävä ei ansaitse kutsua varsinaisiin juhliin?

"Millainen ystävä ei ansaitse..." Olet kuule tainnut ihan itse vastata omaan kysymykseesi... :p Juuri tuollainen kuin SINÄ olet. Ja kaiketi mä aika ihana olen, jos ystävistä voi jotain päätellä. ;)

Vierailija
10/19 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka eivät halua tulla virallisille synttäreille, vaikka kutsutaan, vaan haluavat tulla etukäteen tai jälkikäteen, siis haluavat "oman vastaanoton" ilman muita vieraita. Yritä siinä sitten juhlia järjestää, kun tarjottavaa pitää olla useana päivänä. Ja lapsi ihmettelee, miksei juhliin tule kuin muutama ja mksi herkkuja syödään monena päivänä peräkkäin.

Vierailija
11/19 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jeesus luuletko olevasi jotenkin ihanakin ihminen seiska? Kuka sinun kaveriksesi edes haluaisi, en minä ainakaan. Ja kysymys: Miksi rääppiäiset? Miksei oikeat juhlat??? Millainen ystävä ei ansaitse kutsua varsinaisiin juhliin?

sinua risoo. Minäkin tulkitsin ap:n tekstiä siten, että pakkolahja on vain hänen omasta päästään tullut ajatus. Jospa tämä kutsujen järjestäjä on pitänyt juhlat vain sukulaisille ja lapsille ja nyt haluaa muistaa kavereita.

Ap olisi fiksu jos nyt hieman valaisisi taustoja.

Vierailija
12/19 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin pikkulasten virallisille synttäreille on kutsuttu vaan isovanhemmat ja kummit ja muut vastaavat läheiset ihmiset. MUut saa sitten käydä rääppimässä loppuja silloin kun kerkiävät. Ei odoteta lahjojakaan kyllä tuovan.

Vierailija
13/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettei tuollasta paskaa kutsunutkaan. Ei varmaan niitä parhaita vieraita paikkaan kuin paikkaan. Aina voi kieltäytyä. Varmaan kutsuja olisi tuosta ilahtunut ettet tulisi.

Vierailija
14/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene! Meidän naapurina oli samanlainen ja sanoi että roskaväki kutsutaan huomenna. Kerrottiin niille ja kukaan ei mennyt vaikka kutsuivat kuinka sitten vielä ihmettelivät :)!

Vierailija
15/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene! Meidän naapurina oli samanlainen ja sanoi että roskaväki kutsutaan huomenna. Kerrottiin niille ja kukaan ei mennyt vaikka kutsuivat kuinka sitten vielä ihmettelivät :)!

Turhaa sä ap:tä neuvot. On jo aika monet rääppiäiset ehtinyt olla seitsemässä vuodesa. Tais taas iskeä "nostan ikivanhan ketjun jostain mystisestä syystä, enkä mainitse että ketju on vanha" -tyyppi.

Vierailija
16/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa sä ap:tä neuvot. On jo aika monet rääppiäiset ehtinyt olla seitsemässä vuodesa. Tais taas iskeä "nostan ikivanhan ketjun jostain mystisestä syystä, enkä mainitse että ketju on vanha" -tyyppi.

Mitä siitä, nostattaa silti tunteita, eikös? 

Vierailija
17/19 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja Yle X:n pojille :)

Vierailija
18/19 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän kyllä ettei kaikkia pysty kutsumaan. Olin viime viikolla rääppiäisissä, enkä ajatellut ollenkaan pahalla.

Ihana oli saada väsyneenä maanantaina suklaakakkua ja kahvia!

Vierailija
19/19 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ole lahjasta vaan omanarvontunteesta. Jos kutsua en saa varsinaisena juhlapäivänä, en alennu menemään seuraavana päivänä, kun isäntäväelle itselleen tärkeämmät vieraat ovat jo käyneet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän