G: Paljonko painat?
Kommentit (23)
no minä oon 169cm pitkä ja painan 81kg.oon viimeisilläni raskaana ja syön kun hevonen,mikä näkyy uudessa uhkeassa olemuksessani.
pari ärsyttävää kiloa tullut lisää, yritän karistaa ne ennen kuin karttuvat viideksi ja kymmeneksi... Olo on paras kun painan 53.
Ihannepaino olisi 52, mutta se aina putoaa 50 kilon paikkeille. Yritän pitää sen 50:ssä, koska nelosella alkava paino on jotenkin nolo, kun en ihan lyhyt ole (165). Viimeiset 10 vuotta se on kuitenkin viidenkympin paikkeilla pyörinyt, joten kai se on sitten se minun normaalipainoni.
Olen jo laihtunut tänä vuonna 17kg ja tavoitteena saada vielä 11kg pois. :)
Nainen
Laihdutin kuukaudessa 4.5 kiloa.
Olo on mahtava! Vanhaan en enää palaa.
Ihannepaino olisi 52, mutta se aina putoaa 50 kilon paikkeille. Yritän pitää sen 50:ssä, koska nelosella alkava paino on jotenkin nolo, kun en ihan lyhyt ole (165). Viimeiset 10 vuotta se on kuitenkin viidenkympin paikkeilla pyörinyt, joten kai se on sitten se minun normaalipainoni.
Minä painoin ennen 48kg ja pituus 167 cm. Silloin oli jatkuvia rytmihäiriötuntemuksia. Kun painoni nousi 55 kiloon niin olo parani ja rytmihäiriöt ja semmoinen kylmä hiki ja uneliaisuus jäi pois.
Edellisen kerran kävin vaa'alla 6v sitten ikeassa, sitä ennen raskaana ollessani. Normaalipainoinen varmaankin, ei paljon muutoksia kropassa raskautta lukuunottamatta.