Naapuri liputtaa SATEENKAARILIPPUA tuossa parvekkeella
mikä into tuommoiseen? Vedänkö hakaristilipun vastineeksi omalle partsille?
Kommentit (6)
Mä kans ihmettelen sitä hakaristilipun olemassaoloa :O Ja muuten, kiitos uusnatsien yms, niin vastaiskuun riittää ihan oma lippumme. Kyllä se heti tajutaan tuossa yhteydessä.
että yhyy miksi homo saa pitää partsilla sateenkaarilippua ja minä en skinilippua byhyy. No kas kun tässä on periaatteellinen filosofinen eroavaisuus. Homo haluaa jotain itselleen, mikä ei haittaa muita. Skini taas ei halua mitään itselleen, mutta haitata muita. Sitten kun homoideologian yksi tärkeimmistä peruspilareista on yritys estää skinä panemasta ja hakkaamasta nyrkin ja hellan väliin jumittunutta wt-vaimoaan, ehkä sitten on syytä vinkua sateenkaarilipustakin.
Tuu ovelle sanoo jos haittaa, miehä liputan jos haluan!!! Saa kai sitä pillua yrittää vonkaa näinkin?!?!?!
T: N23 HKI
Siellä on yhdellä parvekkeella ilosesti liehunut jo vuosikaudet kukkalaareissa sekä sateenkaari- että Ruotsin lippu :D Mun mielestä vaan sympaattista.
Ehkä perheen pikkutyttö on toivonut synttärijuhlien teemaksi sateenkaarta, ja lippu on laitettu liehumaan vähän etuajassa. Ehkä sateenkaari-ilmapallotkin on jo puhallettu. Huomenna on sitten äidillä paremmin aikaa koristella sateenkaarikakku ennen synttärivieraiden saapumista.
Vaihtoehtoja on toki muitakin, mutta itselle tuli tämä ekana mieleen.