Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Australian aborginaalit, ihonväri?

Vierailija
31.07.2010 |

YLE Teemalta tulee nyt dokumentti Australian aborginaaleista. Mä olen aina luullut, että ne on "punaisia" kuten Etelä-Amerikkalaiset, mutta tossa dokumentissahan ne näyttää olevan mustia? Oppia ikä kaikki...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika tanakoiksi

Vierailija
2/6 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapettiinko ne kaikki? Ja onko Australian nykyväestö pelkästään niiden Englantilaisten vankien jälkeläisiä? Kun nykyäänhän Aussit on lähinnä valkoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australialaiset ovat eri puolilta maailmaa lähtöisin, on paljon aasialaisia jne.

Tapettiinko ne kaikki? Ja onko Australian nykyväestö pelkästään niiden Englantilaisten vankien jälkeläisiä? Kun nykyäänhän Aussit on lähinnä valkoisia.

Vierailija
4/6 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teilla ole varaa nimitella.

Vierailija
5/6 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yhtä ilkeä viesti kuin aiemmat viestisikin. Aina olet haukkumassa suomalaisia. Omituista että tuomitset amerikkalaisten haukkumisen mutta itse haukut aina ihan samalla tavalla. Nytkin taas yleistät kaikki suomalaiset yhden kirjoittajan takia.

Vierailija
6/6 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yhtä ilkeä viesti kuin aiemmat viestisikin. Aina olet haukkumassa suomalaisia. Omituista että tuomitset amerikkalaisten haukkumisen mutta itse haukut aina ihan samalla tavalla. Nytkin taas yleistät kaikki suomalaiset yhden kirjoittajan takia.

aina joku vetaa herneen nenaansa ja melkein itkee mutta ei osaa antaa samalla mitalla takaisin.

Ehka kirjoitin vahan karjistetysti mutta olin juuri lukenut suomi24 maailman menoa ja siella kylla ei aly kuki.