Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimpan tiukkuus synnytyksen jälkeen??

Vierailija
31.07.2010 |

Millaisia kommentteja miehiltänne? Mulla 6 viikkoa synnytyksestä ja huolestuttaa toi pimpan kunto, oon jumpannut lantiopohjanlihaksia mutta en ole vielä sinne mitään uskaltanut työntää. Mitä jos se ei tunnukaan miehestäni miltään eli on väljä? :( Kaikkee sitä miettii mutta...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitimme sekstailun uudestaan n. 3 kk synnytyksen jälkeen, enkä kuullut valituksia löysyydestä.

Vierailija
2/4 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kuukauden ikänen lapsi ja tollasia mietit?

Jos olet oikeasti synnyttänyt nainen, käänny neuvolasi puoleen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt oikeesti vai kuvittelinkohan vaan?? Meillä ei siltä neuvola tätiltä saa mitään vastauksia, enkä todellakaan halua siltä kysellä... Se on ihan sama vaikka lapsi olisi päivän vanha ni kyllä sitä voi miettiä ihan mitä vaan:;)

Vierailija
4/4 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se ulkosuu on lopullisesti erinäköinen, mutta sisus on lihasta ja sen saa treenattua. itse viiden lapsen jälkeenkin voin sanoa että ei se siitä mihinkään väljene tai siis noita lihaksia voi verrata täysin esim. vatsalihaksiin, ja kuten ulospäinkin näkyy, toisilla ne synnytysten myötä löystyvät, toisilla eivät.

Älä siis turhaa murehdi, spontaani palutuminen toimii yleensä ensimmäisen jälkeen melkoisen hyvin, ja jatkossa on ihan sinusta itsestäsi kiinni millaisessa kunnossa lihaksesi pidät. Ja palaan edelleen tuohon vertaukseen vatsalihaksiin; niinkuin itsekukin voi nähdä, kyllä ne monilla löystyvät vuosien myötä vaikkei olisi synnyttäntkään. Sama pätee siis muihinkin lihaksiin, pimppaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi