Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla 20-vuotias kahden lapsen äiti?

Vierailija
29.07.2010 |

Sain poikani 17 vuotiaana,olen nyt 19 ja odotan seuraavaa lastani. Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä nelisen vuotta ja asumme yhdessä. Koulut käyty ja mies on töissä. Kohtaatteko nuoret äidit paljon kritiikkiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ammattia? Onko työtä? Voitteko elättää lapsenne? Jos vastaatte YHTEENKÄÄN kysymykseen ei..niin tulette minun rahapussille. Ei kiitos!

Vierailija
2/4 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin silloin täydellinen äiti. Kokkasin, siivosin, viiletettiin mammakerhoissa ja vauvamuskareissa, puuhasin lasten kanssa. Nyt ne ovat jo isompia, ja meillä on myös iltatähti.

Ajatusmaailma on myös muuttunut: En todellakaan mene minnekään mammapippaloihin, ruokaa saa kaupastakin valmiina, kai sitä vois siivota jos kiinnostais, eiköhän nuo isommat viihdytä pienempää... Että nyt olis kritiikille aihetta, mutta mä olen säädyllisen ikäinen ja kulissit on kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, pää pystyyn ja tallaatte omia polkujanne niinkuin parhaaksi näätte!

Niin jokainen tekee. Eläkää elämäänne onnellisina! Nuorena ne lapset on tehtävä eikä vasta 40vuotiaana!

Kouluun pääsee myöhemminki, töihinki ehtii myöhemmin. Lapset on hyvä tehdä nuorena, on terve ja jaksaa paremmin. Ei tarvi voivotella kuinka se on rankkaa ku pitää töissä käydä ja lapsia kuskata.

Te kasvatte vanhemmiksi! Nauttikaa joka hetkestä ja viis veisatkaa muiden kritiikistä!!!!

t: Itse olin myös 20vuotiaana 2 lapsen äiti. Nyt jo yli 30v ja paljon väsyneempi pienen lapsen äiti kuin sillon 20vuotiaana =)

Vierailija
4/4 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukio ja ammattikoulu käyty,molemmilla kaksoistutkinto. Mies on töissä ja minä olen kotona pojan kanssa vielä. Kyllä pystymme elättämään lapsemme.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän