Missä sijaitset juuri nyt? Sisällä, ulkona?
Mä olen ulkona verkkokeinussa. Töytöhyypät on pikkuhiljaa lakanneet tuuttailemasta, ja lehmät, jotka asuu tuossa toisella puolen tietä, on menneet kauemmas yöpuulle. Tuolta pensasaidasta kuuluu jotain rapinaa ja päästäisten vikinää. Ja ennen kaikkea: nyt on VIILEÄÄ.
Kommentit (4)
katson uutisia ja mies pesee ikkunoita (tosi viisasta hämärissä...). Koiran kanssa häivyn kävelylle kohta...
Minä olen kotona kerrostalokämpässä. Ei ole kovin kuuma, mutta vuoroin telkkua ja näyttöä tuijottelen ja mietin pitäisikö alkaa katsoa jotain mukavaa elokuvaa, joka piristäisi mieltä, kun mies on mennyt muualle yöksi meidän surkeiden välien vuoksi ja olen itsesäälissä kotona miettimässä saanko ensi yönä unta yksin, vai tapahtuuko ihme, että mies soittaisikin ja tulisi yöksi kotiin.
kuulostaa tympeältä, tiedän tunteen edellisestä suhteesta. En tiedä, mitä on tapahtunut, mutta jos vain mahdollista, voisitko soittaa miehelle ja kertoa hänelle, että sua ahdistaa tilanne, ja yrittää mahdollisesti puhua asioita läpi?
Tsemppiä joka tapauksessa. Tuollainen ahdistus on kurjaa.
Ap
Puhuimme kyllä puhelimessa kun en tiennyt minne mies oli taas kadonnut ja sanoin, että olisi hyvä tulla kotiin aina yöksi.. Perusongelmat ovat vain hiertäneet välit etäisiksi taas parissa päivässä. Miehen väsymys töistä ja syytökset kun itse en ole heinäkuuta töissä.. Mies en jaksa selvitellä näitä samoja asioita tai ärtymyksen tunteita vaan mielummin pakenee. Itse inhoan jäädä yksin epätietoisuuteen ja olisin vaikka sitten hiljaa kotona, mutta yhdessä kuitenkin.
Noh saa nähdä miten asiat tällä kertaa kääntyvät. Pyysin ennen yhdeksää tulemaan, mutta ei ole ainakaan vielä mitään kuulunut. Eniten kai satuttaa se miten vähän miehelle enää merkitsee pyyntöni ja yhdessä olo. Ennen hän ei olisi jättänyt tulematta.
Tsemppiä joka tapauksessa. Tuollainen ahdistus on kurjaa.Ap
Minä ihailen mielessäni lehmämaisemaa ja mietin vielä talletettujen leffojen välillä.
Pedon sydän, Elizabethtown, Tyttö ja helmikorvakoru tai Marie Antoinette. Hmm!
Minä olen kotona kerrostalokämpässä. Ei ole kovin kuuma, mutta vuoroin telkkua ja näyttöä tuijottelen ja mietin pitäisikö alkaa katsoa jotain mukavaa elokuvaa, joka piristäisi mieltä, kun mies on mennyt muualle yöksi meidän surkeiden välien vuoksi ja olen itsesäälissä kotona miettimässä saanko ensi yönä unta yksin, vai tapahtuuko ihme, että mies soittaisikin ja tulisi yöksi kotiin.