Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään muun mies yhtä urpo?

Vierailija
28.07.2010 |

Meidän mies ei muista minua koskaan lahjoilla. Ei äitienpäivänä,syntymäpäivänä,kihlapäivänä, vuosipäivänä eikä hääpäivänä.

Olen useasti asiasta maininnut että tietääkö hän yhtään kuinka paha olo toiselle tulee kun ei muisteta äitienpäivänä taikka hääpäivänä. Olen yrittänyt sekä hyvällä että pahalla.

Nyt taas olen surullinen kun oli hääpäivä eikä taaskaan mitään,vaikka mainitsit kuukautta, viikkoa ja 2 päivää ennen. Unohti muka. Jos unohtaa niin eikö muka jälkikäteen voi mitään hommata tai järjestää?Tai edes muuten huomioida...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenki suutut, nalkutat asiasta usein ? :O Kuule.. pahalta kuulostaa, mutta et taida olla kovin tärkeä miehellesi.

Vierailija
2/13 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se ole mulle tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei taida paljon kiinnostaa häntä

Vierailija
4/13 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaahan se jos käsken, mutta onko se käskemällä kiva jotain saada? No ei, joten en käske...

Vierailija
5/13 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin väitä unohtaneensa vaan valittaa että "taas näitä pakollisia kapitalistisen markkinointikoneiston pakko-ostoja, en kyllä osta mitään, älytöntä turhaa kuluttamista". Joopa joo. Kyllä mulle jotkut tapahtumaliput kelpaisi, tai lahjakortit hoitoihin tms. jos se materianvastaisuudesta on kiinni. Tai illallinen, kakku tms. minkä voi tehdä itse.

Mutta ei...en ole saanut huomenlahjaa, yhtäkään äitienpäivälahjaa, hääpäivälahjaa...synttärilahjan saan joskus, mutta se on tyylin sukat tms.

Sanonut olen monesti, ja olen myös kertonut suoraan mitä toivoisin. Ei voi ostaa ei. Eikä keksiä mitään muutakaan.

Vierailija
6/13 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taysihuolto pelaa ilmankin.

Vierailija
7/13 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taysihuolto pelaa ilmankin.

Vierailija
8/13 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi synttärit jne on sitten eri juttu, mutta eri perheissä on kovin erilaisia käytäntöjä. Mun exälle oli taas kauhean tärkeää ostaa lahjoja, ja mä en ole sitä koskaan niin ehdottomana pitänyt. Varsinkin loppuaikoina, kun alkoi tuntua siltä, että lahjat oli vaan kulissia, ilman tunnetta :(

Vierailija
9/13 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä sitä kyllä pitänyt mitenkään "kamalana" asiana. Eipähän munkaan tarvitse miettiä tuskastuneena, että mitä hittoa ostaisin miehelle tai millä häntä muistaisin.

Viime naistenpäivänä (vai olikohan nimipäiväni, en muista) hemmottelin ihan itse itseäni, sanoin ukolle että vahtii lapsia ja mä lähdin ihan itsekseni kaupungille, kiertelin putiikeissa ja sitten menin ihanaan kahvilaan, ihan rauhassa, ostin mahtavan leivoksen ja kahvin ja nautiskelin päivästä :) Suosittelen oma-aloitteisuutta itsensä hemmottelussa muillekin!

Vierailija
10/13 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex:ni ei ostanut myöskään koskaan lahjoja. Ei vaan osannut. Ei osannut ostaa edes veljensä syntymäpäivälahjaa. Jotkut ovat vaan niin tumpeloita.

Vierailija
11/13 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta tuntuu, etkä vaan yleisellä tasolla? Meillä ei vietetä äitien/isänpäivää ja hääpäivä muistetaan molemmat juuri silloin hääpäivänä, kun jomman kumman vanhemmat onnittelee, mutta tiedän, että jos kertoisin miehelle, että mulle on tärkeää, että hän muistaa mua jotenkin ko. päivinä, niin jatkossa hän sen tekisi. Kerro, että se on juuri sinulle tärkeää, eikä "toiselle tulee paha mieli, jos ei muista merkkipäiviä". Good luck.

useasti asiasta maininnut että tietääkö hän yhtään kuinka paha olo toiselle tulee kun ei muisteta äitienpäivänä taikka hääpäivänä. Olen yrittänyt sekä hyvällä että pahalla.

Vierailija
12/13 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä olla näin itsekseen, ei odota mitään, ei pety mihinkään. Jos jotain haluaa, niin maailman paras ystävä, minä itse, annan kyllä lahjoja.

Vierailija
13/13 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä kertonut ihan suoraan. ei ollut mitään vaikutusta asiaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän