Vau, miten sais litteän mahan?! Nyt helteellä bongannu monta naista,
jolla todella lautavatsa, vaikka muuten muodokkaita. Reidet vahvat ja muutenkin terveen näköistä kroppaa, siis eivät ole alipainoisia.
Onko se perimää, mulla pömppömaha vaikka harrastan urheilua ihan sikana. Mietityttää vaan.
Kommentit (5)
ennen lapsia minullakin oli sellainen kadehdittava vatsa ilman mitään vatsalihasliikkeitä ja söin kuin miehet. Nyt kahden lapsen jälkeen syön vieläkin kuin miehet. BMI on 21, mutta vatsa on makkaralla ja sen saisi kuntoon vain ja ainoastaan kunnon treenauksella. Syksyllä alkaa uusi elämä ja tämä 35v. mamma aikoo olla biitsikunnossa heti alkukesästä!
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?prod…
ja makkarat on kutistuneet hikoillessa! Muovaa ihanasti kroppaa ja poistaa löysästä vatsasta johtuvan ärtymyksen! :)
tai on siinä ylimääräistä nahkaa hieman mutta ei se muille näy. En tee sille yhtään mitään... Nyt on kyllä ruvettava huolehtimaan kunnostakin enemmän kun ikää tulee. Ihan on geeneissä :)
Minulla, 38 vuotiaalla, kuuden alle 10 vuotiaan mukulan äidillä on litteä ja lihaksikas vatsa ja kiinteä kroppa ilman mitään erityistä treeniä, ainoastaan hyötyliikunnalla kunnossa pysyvä ja tietty vähän seurailen mitä suuhuni pistän.
Äidilläni ja siskollani taas molemmilla pullapömppövatsa ollut teinivuosista asti, molemmmat synnyttäneet kaksi kertaa ja harrastavat säännöllisesti liikuntaa esim.lenkkeilyä ja pyöräilyä, syövät kyllä aika epäterveellisesti.
vatsaa sisälle. Minulla tämä oikeasti toimi! Muutaman viikon treenin jälkeen alkaa lihakset näkyä ja on helppoa kun ei tarvitse erikseen tehdä mitään liikkeitä vaan ainoastaan muistaa toi sisäänpäin kiskominen.