Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kerran hyväili vatsamakkaraani kun luuli että se on rinta :(..

Vierailija
27.07.2010 |

Tiedän kyllä mitä se kertoo minusta... Vähänkö oli noloa kun tajusin että sehän yrittää etsiä siitä makkarasta nänniä :(. Tämän halusin kertoa sille joka suri olemattomia rintojaan, että varmasti parempi rinnaton ja suht hoikka kuin että mahdollisia rintoja on monessa kerroksessa ja vielä selkäpuolellakin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, alkoi naurattamaan tämä :D Monessa kerroksessa ja vielä selkäpuolellakin!

Vierailija
2/41 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa nauraakin. Kyllä se muakin jo naurattaa kun aikaa on kulunut. Tuli vain jotenkin emakkomainen olo kun siinä makasin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristit juuri päivääni.

Vierailija
4/41 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

been there

Vierailija
5/41 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kohtalotoveri :)

ap

Vierailija
6/41 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsamakkarainen :D Laihdutus pistetty alulle eilen. TAVOITE -10 KILOA

Vierailija
7/41 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy sanoa, että on miehellä koordinaatio hukassa jos ei tiedä missä tissit sijaitsee..

t.myöskin vatsamakkarainen.

Vierailija
8/41 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies sekoittaa ne vatsamakkaraan...... ei sulla ainakaan kovin pyöreät rinnat ole.

herraisä sentään! tee nainen itsellesi jotain.

Vierailija
9/41 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies sekoittaa ne vatsamakkaraan...... ei sulla ainakaan kovin pyöreät rinnat ole. herraisä sentään! tee nainen itsellesi jotain.

kuten eräillä, kjeh kjeh.

Vierailija
10/41 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin pyöreät rinnat 3 vuoden imetyksen jälkeen. Jos olen kontillani kuvailisin niitä roikkuviksi päärynäpalloiksi. Raskaus on jättänyt etenkin vatsaan paljon ylimääräistä nahkaa. Ylipainoa ei kuitenkaan ihan kauheasti ole, vaikka toki voisin minäkin 10kg nipistää pois. Mitä mä nyt kauheasti voisin tehdä? Kasvattaa lisää nännejä?

ap

Vierailija
11/41 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun naamaa sitruunaan voi sekoittaa. Pirteältä kyllä näytän mutta en happamalta :).

ap

Vierailija
12/41 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei selvästikään suhtaudu itseensä turhan vakavasti, mitä toivoisi muiltakin :)

Vierailija
13/41 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä nyt kauheasti voisin tehdä? Kasvattaa lisää nännejä? ap

Tää oli paras! :D Ihana ap. :)

Vierailija
14/41 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kuulun kännykänhinkkaajan kans samaan kastiin..:D

Jotenki miehen käsivarsi oli siinä samalla seudulla..ja peiton päältä hivelin et ohhoh, ompas herra kovana..

sitte hinkattuani aikani aloin miettiin,et onpas kyl vähän outoa ku ihme asennossa koko vehje..no mikään ihme, os kyynärpäästä alaspäin oon muka niin touhussani kopeloinu..

Vierailija
15/41 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, sekoitit miehen käsivarren penikseen? Mulle ei vois niin käydä. Ehkä sytkärin voisin siihen sekoittaa... No, en nyt ihan mut melkein..

Vierailija
16/41 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan sitä... :)

Vierailija
17/41 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tän päivän naurut thanx

Vierailija
18/41 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kuulun kännykänhinkkaajan kans samaan kastiin..:D

Jotenki miehen käsivarsi oli siinä samalla seudulla..ja peiton päältä hivelin et ohhoh, ompas herra kovana..

sitte hinkattuani aikani aloin miettiin,et onpas kyl vähän outoa ku ihme asennossa koko vehje..no mikään ihme, os kyynärpäästä alaspäin oon muka niin touhussani kopeloinu..

Kyllä tää oli nyt päivän piristävin ketju :D Jään odottamaan koska itse luulen kännykkää tai kättä vehkeeksi tai mies luulee mun ylimääräsiä makkaroita rinnoiksi! Ainakin teitää että ei sitten ole ainoa jolle niin käynyt...

Vierailija
19/41 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä laitan pään hänen rintansa päälle. Yhtenä yönä sitten puoliunessa normaaliin tapaan aloin halailla ja säikähdin tosissani, että mitä miehelleni on tapahtunut, kun rinta on haljennut ihan kokonaan. Hädissäni iskin valot päälle ja tajusin halailleeni miehekkeeni reisiä...

Vierailija
20/41 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava piristys :).