Mies kerran hyväili vatsamakkaraani kun luuli että se on rinta :(..
Tiedän kyllä mitä se kertoo minusta... Vähänkö oli noloa kun tajusin että sehän yrittää etsiä siitä makkarasta nänniä :(. Tämän halusin kertoa sille joka suri olemattomia rintojaan, että varmasti parempi rinnaton ja suht hoikka kuin että mahdollisia rintoja on monessa kerroksessa ja vielä selkäpuolellakin.
Kommentit (41)
saa nauraakin. Kyllä se muakin jo naurattaa kun aikaa on kulunut. Tuli vain jotenkin emakkomainen olo kun siinä makasin.
ap
vatsamakkarainen :D Laihdutus pistetty alulle eilen. TAVOITE -10 KILOA
Mutta täytyy sanoa, että on miehellä koordinaatio hukassa jos ei tiedä missä tissit sijaitsee..
t.myöskin vatsamakkarainen.
jos mies sekoittaa ne vatsamakkaraan...... ei sulla ainakaan kovin pyöreät rinnat ole.
herraisä sentään! tee nainen itsellesi jotain.
jos mies sekoittaa ne vatsamakkaraan...... ei sulla ainakaan kovin pyöreät rinnat ole. herraisä sentään! tee nainen itsellesi jotain.
kuten eräillä, kjeh kjeh.
Ei ole kovin pyöreät rinnat 3 vuoden imetyksen jälkeen. Jos olen kontillani kuvailisin niitä roikkuviksi päärynäpalloiksi. Raskaus on jättänyt etenkin vatsaan paljon ylimääräistä nahkaa. Ylipainoa ei kuitenkaan ihan kauheasti ole, vaikka toki voisin minäkin 10kg nipistää pois. Mitä mä nyt kauheasti voisin tehdä? Kasvattaa lisää nännejä?
ap
Ei mun naamaa sitruunaan voi sekoittaa. Pirteältä kyllä näytän mutta en happamalta :).
ap
Ap ei selvästikään suhtaudu itseensä turhan vakavasti, mitä toivoisi muiltakin :)
Mitä mä nyt kauheasti voisin tehdä? Kasvattaa lisää nännejä? ap
Tää oli paras! :D Ihana ap. :)
No minä kuulun kännykänhinkkaajan kans samaan kastiin..:D
Jotenki miehen käsivarsi oli siinä samalla seudulla..ja peiton päältä hivelin et ohhoh, ompas herra kovana..
sitte hinkattuani aikani aloin miettiin,et onpas kyl vähän outoa ku ihme asennossa koko vehje..no mikään ihme, os kyynärpäästä alaspäin oon muka niin touhussani kopeloinu..
Siis mitä, sekoitit miehen käsivarren penikseen? Mulle ei vois niin käydä. Ehkä sytkärin voisin siihen sekoittaa... No, en nyt ihan mut melkein..
No minä kuulun kännykänhinkkaajan kans samaan kastiin..:D
Jotenki miehen käsivarsi oli siinä samalla seudulla..ja peiton päältä hivelin et ohhoh, ompas herra kovana..
sitte hinkattuani aikani aloin miettiin,et onpas kyl vähän outoa ku ihme asennossa koko vehje..no mikään ihme, os kyynärpäästä alaspäin oon muka niin touhussani kopeloinu..
Kyllä tää oli nyt päivän piristävin ketju :D Jään odottamaan koska itse luulen kännykkää tai kättä vehkeeksi tai mies luulee mun ylimääräsiä makkaroita rinnoiksi! Ainakin teitää että ei sitten ole ainoa jolle niin käynyt...
ja välillä laitan pään hänen rintansa päälle. Yhtenä yönä sitten puoliunessa normaaliin tapaan aloin halailla ja säikähdin tosissani, että mitä miehelleni on tapahtunut, kun rinta on haljennut ihan kokonaan. Hädissäni iskin valot päälle ja tajusin halailleeni miehekkeeni reisiä...
Sori, alkoi naurattamaan tämä :D Monessa kerroksessa ja vielä selkäpuolellakin!