Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tää kaikki pahoinvointi ollakin vain raskaudesta johtuvaa??

Vierailija
27.07.2010 |

Minulla on tässä tämän viikon aikana ollut vähän lämpöä ja iltaisin aivan kamala olo. Olen entistä uneliaampi (voi kyllä johtua kilpirauhasen vajaatoiminnastanikin) ja minulla on iltaisin vatsa aivan sekaisin ja älyttömän kipeä. Minua myös oksettaa. Tänään oli vika tikki kun paiston kalaa,se haju sai minut melkein oksentamaan. Nyt on kamala pääkipu ja oksettaa. Saatan öisin herätä kamalaan vatsakipuun. Minulla oli kolmisen viikkoa sitten menkat, nyt on ollut pientä veristä vuotoa. Minulla on mieheni kanssa 5kk ikäinen lapsi, joten kuukautiset ovat olleet melko epäsäännölliset. En ole ehtinyt apteekkiin ostamaan testiä,eikä kyllä aikasemmin ole tullut edes mieleen ostaa moista. Siis,voiko johtua raskaudesta kaikki tämä?Vatsakivut ovat niin kovia,että epäilen kyllä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voihan se olla. Mutta nythan on kylla jos jonkinlaista popoa liikenteessa...

Vierailija
2/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä totta puhuakseni ole mieheni kanssa käyttäneet ehkäisyä,kun täysimetän vielä ;) Kyllä vauva on tervetullut jos raskaana olen. Mietityttää vain nämä kamalat vatsakivut (varsinkin öisin) että enteileekö jotain pahaa..

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö se nyt viittaa ennemmin johonkin pöpöön? Ei mulla ainakaan raskauspahoinvointiin liittynyt minkäänlaista vatsakipua.

Vierailija
4/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollut kaikissa raskauksissa pahoinvointia, muttei kyllä kipuja. Kannattaisi varmaan mennä lääkäriin, tutulla oli kipuja useamman päivän ja pahaa oloa ja ajatteli, että vain joku vatsapöpö, mutta kun vihdoin pääsi lääkäriin niin umpisuoli olikin jo puhjennut ja viime tipassa pääsi hoitoon. Menisin siis lääkäriin.

Vierailija
5/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalat alavatsakivut kyllä myös pahoinvoinnin lisäksi.

Vierailija
6/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minullakin ollut aivan kamalia vatsakipuja alkuraskauksissa, luulin että kuolen siihen oksenteluun ja kipuun! Myöskin on ollut päänsärkyä. Mene ihmeessä ostamaan testi,voi olla että olet raskaana :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi