Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ruotsalaisketjujen t-paidoissa on tänä kesänä niin ohutta puuvillaa?

Vierailija
26.07.2010 |

tosi huonolta ja ohuelta tuntuu materiaali. ei aiempina vuosina näin ohuita paitoja ole ollut. Säästävätköhän kuluissa vai onko tuo ohut kangas joku muotijuttu. Minulle tuli yhteen toppiin reikä heti parin pesun jälkeen kun kangas oli niin olemattoman ohutta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuollaiset ohuet t-paidat hajoaa heti reikäisiksi, ei anna ollenkaan armoa mahamakkaroiden kanssa ja kelpaa siis vain yöpaidaksi. Kait se täytyy suunnata aikuisten naisten liikkeisiin laatua löytääkseen...

Vierailija
2/17 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on halvempaa kuin painavampi = paksumpi.

Tämä on sitä lamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t-paitoja jo parikymmentä. Ihanan ohutta kangasta ja hyvät näillä helteillä. :)

Vierailija
4/17 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuollaiset ohuet t-paidat hajoaa heti reikäisiksi, ei anna ollenkaan armoa mahamakkaroiden kanssa ja kelpaa siis vain yöpaidaksi. Kait se täytyy suunnata aikuisten naisten liikkeisiin laatua löytääkseen...

en löytänyt sopivaa yöpaitaosastolta, mutta kappas, toppien joukosta löytyi juuri sopiva todella lötköä kangasta oleva pitkä toppi. Harmi vain että kankaaseen tuli reikä hyvin nopeasti kun kangas oli niin haperaa.

Vierailija
5/17 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ostanut näitä täyspuuvillaisia t-paitoja jo parikymmentä. Ihanan ohutta kangasta ja hyvät näillä helteillä. :)

lanka on ollut paljon paksumpaa ja siten kangas paksumpaa ja kestävämpää.

Vierailija
6/17 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näyttää just yökkäreiltä päällä... Toivottavasti tosiaan ens kesänä olis vähän kauniimman näköisiä. Kun noita vaatteita on muutenkin niin tosi vaikee löytää mieleisiä...

Vierailija
7/17 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ohuesta materiaalista. Sellainen tönkkö pellavatrikoo ei pue mua ollenkaan.

Vierailija
8/17 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

montaa toppia päällekkäin. Siitä johtuu.

Vierailija
9/17 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustajan vikaa ;-)

Vierailija
10/17 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vetkulaa ohutta trikoota.

Vierailija
11/17 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tosi laaduttomia - jopa hintaansa nähden. Pari pesua ja ovat jo tosi lörpsähtäneitä.

Mutta toisaalta se ei haittaa, sillä tänä kesänähän on muotia kulkea yöpuvun näköisissä vetimisissä. Leggingsit ja siihen päälle roikkuva löysä paituli.

Vierailija
12/17 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritin t-paidoissa on samaa vikaa (mulla 2 viime kesänä ostettua t-paitaa, joissa molemmissa pieniä reikiä siellä täällä), toki osa heidän tuotteistaan on valmistettu paksummasta materiaalista. Halpisruotsalaisketjujen lisäksi tätä laaduttomuutta materiaaleissa löytyy monissa muissakin kaupoissa, joten kaupassa täytyy tutkia vatteiden kankaat aiempaa tarkemmin.

Vierailija
13/17 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on muutama tuollainen ohut trikoopaita helteitä varten (muuten tykkään käyttää paksumpia t-paitoja), ja ovat tänä kesänä olleetkin todella kovassa käytössä. Paidat siis ovat useamman vuoden vanhoja, aika paljon käytettyjä ja kaikki ostettu h&m yms. halpisliikkeistä.

Kaikki edelleen ehjiä, ei reikiä, ei nyppyjä yms. Myönnän kyllä että olen suosiolla jättänyt ostamatta ne ohuet jotka ovat tuntuneet/näyttänete siltä että eivät tule kestämään hyvänä. Olen myös tarkka pyykinpesussa ja muutenkin pidän vaatteita hyvin.

Vierailija
14/17 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo omituisia osittain läpikuultavia! Saavat tehtyä kaksi paitaa sillä määrällä lankaa, mikä aiemmin meni yhteen. Aika hullua.

Vierailija
15/17 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet on ihan läpinäkyviä ja inhottavia päällä kun tulee tunne että ei ole paitaa ollenkaan, kun niin ohutta ja hentoa kangasta.

Vierailija
16/17 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet on ihan läpinäkyviä ja inhottavia päällä kun tulee tunne että ei ole paitaa ollenkaan, kun niin ohutta ja hentoa kangasta.

Vierailija
17/17 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästävät kangasta eli rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä