Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Bulgarian SunnyBeachissa kammoksuttaa?

Vierailija
26.07.2010 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin laadukasta ja isoille massoille. Yleensä niille joilla ei ole rahaa parempaan, mutta matkustella silti pitää.

Vierailija
2/15 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se nyt mikään suosikkilomakohde ole.

Kylässä ei ole oikeastaan mitään paikallista Bulgarialaista, paljon turisteja vaan ja niille kaikenlaista rahanmenopaikkaa.

Jos haluaa lomallaan vain ottaa aurinkoa ja juhlia, niin ihan jees paikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno oli aivan kuin Tallinnassa. Sama porukka sinne Sunny Beachillekin menee halvan kaljan ja tupakan perässä. Erona vain se, että turisteja on muistakin maista kuin Suomesta.

Vaikka en mikään snobi ole, niin olihan se meininki aika rahvasta...

Eikä sieltä voi oikein ostaa tuliaisiakaan kun ei siellä myydä muuta kuin piraattivaatteita ym.

Mutta en tiedä, onko Sunny Beach yhtään pahempi kuin monet muut matkakohteet.

Lasten kanssa matkustaessa olisin arvostanut hieman raittiimpaa ilmapiiriä mutta muuten kaikki oli silti ok. Ei luksusta, mutta ihan jees. Lapsille oli pomppulinnoja ym. puuhaa tarjolla.

Vierailija
4/15 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kuullut pelkkää negaa paikasta

Vierailija
5/15 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon siellä juopuneita turisteja riittää,

tosin, on niitä kaikkialla, mutta muuten helppoon lomailuun helppo ja halpa kohde.

Olen käynyt siellä lasteni kanssa, kun olivat pienempiä ja se toimi erittäin hyvin, nyt ovat jo isompia niin kohteetkin ovat muuttuneet :)

Vierailija
6/15 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itsekin monen muun ohella ihmettelen, miksi moni lähtee kauniista ja raikkaasta kesäisestä ja helteisestä Suomesta Bulgarian SunnyBeachille?

Itse ainakin mieluummin matkaan vaikka Saimaan rannella ja uin siellä kauniin luonnon keskellä hiekkarannalla kuin SunnyBeatchin tusinaturisti-lihatiski-rannoilla.

Mutta onhan se ihan. Ainakin talvella saa aurinkoa ja pääsee irtautumaan kylmästä arjesta.

Maine vaan taitaa olla sitä luokkaa että harva kehtaa mainita siellä käyneensä.

t. itsekin pari kertaa siellä käynyt

Vierailija
7/15 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Bulgariassa on myös oikeasti kivoja rantalomakohteita.

Esim. Balchik http://en.wikipedia.org/wiki/Balchik

tai vaikka Sozopol http://en.wikipedia.org/wiki/Sozopol

Vierailija
8/15 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus muinoin oli juttua että siellä oli varkaita.

Vierailija
9/15 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täysin turisteille tehty lomakylä mm. ne ihanat Kreetan kylät, joita moni täälläkin aina kehuu

Vierailija
10/15 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellaan, että ne ovat vieläkin kehityksestä Suomea jäljessä. Se on mielikuva.

Vierailija
11/15 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tutuista ei ole kehunut kyseistä paikkaa, vaan kaikilla on ollut pelkkää negatiivista sanottavaa. En vaivautuisi Sunny Beachille, kuin ilmaisen reissun vuoksi.

Vierailija
12/15 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiperhe olemme ja sinne on matka varattuna:/

Vierailija
13/15 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiperhe olemme ja sinne on matka varattuna:/

Parempi mennä avoimin mielin ja todeta itse. Varmasti lapsiperheelle ihan kiva paikka. Siellä on esim. monta vesipuistoa ja Nessebarin vanha kaupunki ihan lähellä, jos historia kiinnostaa.

Vierailija
14/15 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tutuista ei ole kehunut kyseistä paikkaa, vaan kaikilla on ollut pelkkää negatiivista sanottavaa. En vaivautuisi Sunny Beachille, kuin ilmaisen reissun vuoksi.

Mitä negatiivista sanottavaa?

Itse olen matkustanut kohtuullisesti. Tuolla olen myös käynyt :)

Eipä juuri erityistä negatiivista sanomista tulemieleen. Yhdessä ravintolassa ei ruokameinannut tulla, mutta sellaista sattuu siellä sun täällä.

Minun huonoin lomakohde on ollut Bahamat.

Emme olleet siellä massaturisti kohteessa ja eipä siellä ollut muuta tekemistä kuin dokaaminen. Ei munulle kiitos.

Vierailija
15/15 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odottaa muuta, niin pettyy. Ja pitää myös osata suhtautua oikein siihen, että on vain turisteille rakennettu kohde. Jos hakee lomalta aurinkoa, lämpöä ja löhöilyä rannalla, niin on oikea kohde. Olimme siellä lasten kanssa kaksi vuotta sitten. Lapset tykkäsivät vesipuistoista (2). Helppo kohde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi