Kysy mitä haluat.
Kommentit (8)
Perhekuvio on sellainen, että meillä on uusperhe, jossa minä, mies, mun aikaisemmasta liitosta oleva 10 v poika (joka käy säännöllisesti myös isänsä luona) ja 3v poika. Ollaan ihan hyvissä väleissä exänkin kanssa, viimeiksi viime maanantaina nähtiin molempien poikien kanssa.
Ruokalajike melba on vähän makea minun makuuni, mutta kotimainen omena melba on hyvä!
Kuinka kauan olet palstaillut? Kirjoitatko koskaan tänne myös nimettömänä?
palata loman jälkeen fyysisesti rankkaan työhöni ja ei toivoakaan uudesta työpaikasta. Vinkkejä jaksamiseen?
Olen palstaillut tuolta 1999-2000 vuodenvaihteen tienoilta, kun odotin esikoistani. Kirjoittelin paljon silloisella lastenvaate-kengät-ruoka-yhdistelmäpalstalla ja paljon kengistä ja ruokajutuista. Melba-nimimerkki tais tulla ihan vain ruokanimestä mieleen.
Kirjoitan joskus myös nikittä, esimerkiksi jos kyselen vaikka jonkun tutun sairauksista, niin en kirjoittele silloin nimimerkillä. En siis kysele, täällä vaikka, että miten velipoikani voisi hoitaa peräpukamiaan...
Muiden asioista en kirjoita yleensä ollenkaan kyllä, kuten ne, jotka ovat kirjoituksiani seuranneet, niin ovat varmaan huomanneet.
Päivä kerrallaan sitä pitää varmaan vaan elää.
Mieti myös muita vaihtoehtoja.
Onko sinulla alle kolmasluokkalaista lasta? Voisitko jäädä osittaiselle hoitovapaalle?
Oletko ollut töissä niin kauan, että voisit jäädä vuorotteluvapaalle?
Voisitko tehdä lisää lapsia, että saisit tauon töistä?
Saisitko vaikka kerran kolmessa kuukaudessa pari palkatonta lomapäivää? Auttaisiko ne jaksamisessa?
Osaatko delegoida kotitöitä muillekin?
Se on sanottava, että itselläkin elämä menee vielä suht ok, jos kaikki perheenjäsenet on terveitä, mutta kun yksikin sairastuu, niin kyllä on raskasta lapsiperheen elämä.
Kerropa nyt Melba teidän perhekuvio. Olen monta kertaa sitä miettinyt kun sieltä täältä vastauksistasi saan jotain irti mutten kuitenkaan ole koskaan asiaan niin perehtynyt.