Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niille, jotka rakastavat lapsia ja äiteyttä, vanhoillislestadiolaisuus on ihan

Vierailija
25.07.2010 |

varteenotettava juttu.

Liikkeessä arvostetaan äiteyttä ja suurperheitä, isoa lapsilukua.

Nainen saa ja voi synnyttää niin paljon kuin haluaa, oikeastaan se onkin juuri naisen tehtävä ja velvollisuus.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on nyt kolme lasta ja olen välillä aivan poikki näidenkin kanssa.

On jotenkin vaikea kuvitella, mitä elämä olisi esim. 12 lapsen kanssa, siis nelinkertaisesti tämä nykyinen määrä?

Vierailija
2/4 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kyllä vanhoillislestadiolaisten lastenlapsi, ja haluan suuren perheen. Olemme päättäneet mieheni kanssa että lapsia tulee niin paljon kun jaksan tehdä. Mutta siinä kuitenkin suuri ero siihen että tulisi niin paljon kun sattuisi tulemaan. Pidän nimittäin kunnon välit raskauksien välillä, jotta ehdin palautua ja saada oman itseni takaisin siinä välissä. Olen nyt vasta 20v ja 1 lapsi on, mutta kun olen näin nuori niin ei ole mikään kiire tehdä niitä lapsia vuoden ikäerolla kun ei ehdi muuten. Meillä on aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olisin "normaali" lestadiolaisten piirissä:) nyt kun kaikki pitävät mua ihan omituisena, sillä todellakin nautin lapsistani ja kotona olosta!:)

Vierailija
4/4 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olisin "normaali" lestadiolaisten piirissä:) nyt kun kaikki pitävät mua ihan omituisena, sillä todellakin nautin lapsistani ja kotona olosta!:)

Liioittelet. Tuo on normaalia ja jokainen kai rakastaa lapsiaan , ja tykkää kodistaan.

Vanhoillislestadiolaisuudessa nainen ei voi valita eikä päättää jos ei haluaisikaan niin usin olla raskaana. Ihmisoikeusliiton mukaan herätysliikkeen ehkäisykielto loukkaa Suomen lakia.