Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veisivät lapsen tältä äidiltä:

Vierailija
22.07.2010 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010072212078184_uu.shtml

Nukkuikohan krapuloitaan pois tai mitä lie mutta LASTA ei KOSKAAN jätetä valvomatta ja vieläpä neljännessä kerroksessa jossa on ikkuna auki!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vai onko lapsi itse saanut aukaistua...?)

Mutta toisaalta, äidin nukkuminen on kyllä ihan inhimillistä. Jos hänellä on esimerkiksi muita lapsia (vaikkapa vauva, joka valvottaa?) ja on nukahtanut lasten kanssa päiväunille, eikä olekaan herännyt siihen että 3-vuotias on herännyt?

Itse ainakin olen joskus vauvaa hoitaessani ollut niin totaalisen kuolemanväsynyt, että muistan eräänkin kerran kun istuin sohvalla, ja nukahdin siihen istualteni vaikka lapset metelöivät lattialla. En tiedä kauanko nukuin, onneksi mitään ei ehtinyt sattua...

Vierailija
2/4 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä raskaus, pitäiskö lapset ottaa huostaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen, miksi onnettomuuksia ei satu enenpää. Asumme 2000-luvulla rakennetussa talossa ja lapset (3- ja 4-vuotiaat) saavat helposti parvekkeen oven lukituksen auki samoin kuin ulko-oven lukon. Mummolan oven lukko ei ole pidätellyt pitkään aikaan. Ikkunat saavat myös auki eikä niissä mummolassa ole mitään estettä, että ne eivät aukeaisi kokonaan. Sama juttu on varmasti myös muissa perheissä. Olen ihmetellyt, miten meidän lapset eivät ole koskaan lähteneet omille teilleen, jos esimerkiksi yöllä heräävät.

Parvekkeen oven eteen olen kasannut kolisevia esineitä eli jos yrittävät mennä parvekkeelle, niin herään kolinaan. Joskus pidän myös ovessa ketjua kiinni, mutta sen käyttämistä ei talon turvasäännöissä suositella muulloin kuin ovea avatessa.

Toki tuossa Iltalehden uutisessa voi olla huolimattomuuskin kyseessä, mutta yhtä hyvin kyse voi olla siitä, että lapsi saa auki lukitukset.

Vierailija
4/4 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä raskaus, pitäiskö lapset ottaa huostaan?

jos annat lasten sillä aikaa hyppiä ikkunasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän