Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljonko häälahjarahaa?
20.07.2010 |
Hääpari toivoo rahaa häälahjaksi. Mikä olisi sopiva summa jos antajina on nuori pariskunta (+2 pientä lasta)?
Kommentit (2)
Nuorena yksinhuoltaja äitinä lahjaksi 50 euroa.
Tosin lapsi ei kyllä sitten ollutkaan häissä mukana sairastuttuaan.
Mutta antakaa se summa mikä itsestänne hyvältä tuntuu. Täällä pöhköviestien paratiisissa saa aivan ihmeellisen kuvan ihmisten suhteellisuuden tajusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja antajille sopiva on 50 e.
Jos minulta pyydetään lahjaksi rahaa, jätän menemättä ja ilmoitan, että poisjäämisemme vuoksi säästynyt summa olkoon se lahja.