Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän pikkumies 2v10kk oppi viime viikolla

Vierailija
20.07.2010 |

itse ottamaan "isojen" keinussa vauhtia :O

Olen aivan äimänkäkenä, ketterä ja vikkelähän tuo on aina ollut mutta nyt kyllä yllätyin. Oppi kiipeämään vauvakeinuun sekä noihin tavallisiin keinuihin jo kevään alussa jota päiväkodissa hoitajat olivat ihmetelleet kovasti.

Isommat sisarukset eivät ole osanneet edes kiivetä itse keinuun ennenkuin vasta 4-5 vuotiaana joten tämän takia olen ihmeissäni.

Minkäikäisenä teidän lapset on osanneet itse ottaa vauhtia keinussa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö täytti toukokuussa 2v. ja ottaa itse vauhtia ihan tavallisessa keinussa ja joskus jopa seisaaltaan ottaa vauhtia.

Poika 3v. on osannut vuoden verran ottaa itse vauhtia mutta poitsu e kuitenkaan seisaaltaan uskalla vauhtia ottaa.

Vierailija
2/3 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä päästää toisen käden kokonaan irti :/ Ei osaa pelätä mitään..

En olisi muuten ihmetellyt asiaa jollei kaverini olisi myös ihmetellyt, hänellä 4 vuotias joka ei osaa kunnolla itse ottaa vauhtia. Ja kuten sanoin, isommat sisarukset ovat hokanneet vasta paljon myöhemmin miten homma toimii.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikkelä ja keinui jo lautamallisessa keinussa 1,5 vuotiaana. Otti isommista mallia eikä mikään vauvakeinu kelvannut enää. Vauhtia oppi ottamaan vähitellen kun matki muita.

Poika on ollut hitaampi, mutta kiipeää kyllä 2,5 vuotiaana vauva ym keinuihin. Vauhtia ei oikein osaa ottaa.

Minusta olisi lähinnä ihme, jos lapsi vasta 4 v kiipeäisi keinuun!!! Eihän se vaadi kuin jalan nostoa ja käsillä vetämistä.

Meillä on kiipeilty puolapuilla jne 1.5 vuotiaana jo.

Luulen, että harjoituksen puutetta vaan. Tai kiinnostuksen. Kaikkia lapsia ei kiinnosta samat jutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän