Mitä puuhaa 3veelle kun imetän vauvaa?
vinkkejä kehiin! Onko dvd:t sallittuja? Vaavi 3vko ja imetyskerrat 30-60 min. Esikoinen pitäisi saada viihtymään ja imetysasento pitäis saada pidettyä hyvänä ettei tule niska- ja selkäkipuja. Miten ootte toimineet?
Kommentit (9)
Oma äitini luki minulle aina kirjoja imettäessään pikku veljeäni. Näin minusta ei tuntunut, että jäisin ulkopuoliseksi ja olin sitä mieltä, että veli voisi syödä useamminkin :)
Samoin erään perheen äiti, jolla oli neljä alle viisivuotiasta.
Pienintä imettäessään luki kolmelle muulle.
mä olen kanssa lukenut 3-v:lle kirjaa imettäessäni. Alkuun katsottiin myös joskus myyrä-dvd:tä yhdessä. Nyt kun vauva alkaa olla puoli vuotta imetys onkin niin nopeaa, ettei kirjaa imetyksen aikana ehdi kuin aloittaa:) eikä dvd:tä ole tarvinnut enää pitkään aikaan katsoa. Mutta yritän jatkaa lukemista silti, esikoinen niin tykkää. Ja vauvakin tykkää kuunnella lukemista.
iten luin kirjoja tai sitten jos en lukemalla lukenut niin katseltiin kirjoista kuvia ja juteltiin mitä niissä tapahtui näin esikoinen piti kirjaa kädessä.
Ehkä et aina jaksa lukea tuota aikaa, vaan lepäillä itse. Se ON sallittua
käytin televisiota, DVD:itä ja kirjoja viihdykkeenä, ja aika usein 3v tuli myös kanssani sänkyyn (oli aluksi paras paikka imettää) hoitamaan ja "imettämään" omaa vauvanukkeaan. Se vasta oli suloista :)
telkkarin, jossa integroitu dvd. Pääsee koko porukka sänkyyn pötkölleen ja joko luetaan tai sitten katotaan telkkaria... Tärkeintähän on, että saa sen imetyshetken rauhoitettua.
kirjaa voisi kokeilla lukea, loistoidea. Kiitos vinkeistä! DVD:t (meillä kanssa myyrää) lienee tosin välillä aika jees itsen kannalta... Äskön heitin musiikkia päälle ja annoin kapustat ja muovikepon - mukava möykkä! Kiva imettää ;)
Ap
Täytyy varmaan sitten virittää telkka valmiiksi makkariin.Ja ottaa kylmälaukkuun eväitä ja kirjoja sängyn viereen.Esikoinen ei kyllä viihdy mitenkään kirjan ääressä tuntia tai jopa paria silloin kun vauva nostattaa maitoa!Mutta esikoinen kyllä itse nostatti maitoa iltaisin,jolloin isäkin oli kotona.Ehkä päivät sitten saa jotenkin menemään-hope so!