Kumpi? Gordon Ramsay vai Jamie Oliver?
Kommentit (15)
Oliver on liian lässy minun makuuni.
Tosin olen silti sitä mieltä, että Ramsay tarvitsee jonkun opettamaan käytöstapoja jos ohjelmiin on uskominen (en usko, että on oikeasti samanlainen rääväsuu)
Se ei yhtään vastaa miesihannettani, mutta jotain vetoavaa siinä silti on. Mutta ei Jamie Oliverkaan paha ole, vähän liian poikamainen vain.
Eihän Gordonia ja Jamiea voi verrata lainkaan toisiinsa. Jamie on nuori kloppi joka juu osaa kokata, mutta siihen se jääkin.
Gordon on taiteilija ja luo mahtavia ruokia ja annoksia, hänen mielikuvituksensa ja täydellinen omistautumisensa täydellisen annoksen tekemiseen on kiistatonta.
Ja onhan hän luonut useita useamman Michelin-tähden ravintoloita.
RAmsay jos kaipaa viihdettä ja Oliver, jos tarvitsee vinkkejä uusiin resepteihin.
oikein kunnolla! =DDD
Tosin olen silti sitä mieltä, että Ramsay tarvitsee jonkun opettamaan käytöstapoja
että osa Gordonin f*ck-viljelyistä on teatteria esim HK-ohjelmassa, mutta suuri osa ei ja siihen hänen menstyksenä pitkälti pohjaakin.
Siis siihen että pienintäkään virhettä ja mokaa ei maksavien asiakkaiden eteen viedä, virheetöntä ja ah niin herkullista.
-6-
Valittiin aikoinaan vuoden isäksi ja sitten jäi kiinni pettämisestä :) Mieheni ainaa tosta kuittailee kun huokailen Gordonin perään.
Gordon voisi tulla opettaan mulle tapoja, oikein kunnolla! =DDD
Tosin olen silti sitä mieltä, että Ramsay tarvitsee jonkun opettamaan käytöstapoja
Tämä oli about se mtä jätin tossa viestissä sanomatta, mutta samaa mieltä ;)
Gordon v..n ärsyttävä meluaja. Varmaan naistenhakkaaja. Mitä tämä listä kertoo suomalaisista naisista?? Että herkkä, hellä ja hyvä mies ei oikeasti ole mitään, vaan nimenomaan halutaan niitä äijiä?? Mutta sitten valitetaan, kun tulee turpaan!! Säälittävää!
Vitun Ramsey Jaakko Kolmonen on paras Jamie on musta tosi hyvä myös
Henkka ja Niki myös Cat Cora on ihana nais kokki.
Vierailija kirjoitti:
Gordon v..n ärsyttävä meluaja. Varmaan naistenhakkaaja. Mitä tämä listä kertoo suomalaisista naisista?? Että herkkä, hellä ja hyvä mies ei oikeasti ole mitään, vaan nimenomaan halutaan niitä äijiä?? Mutta sitten valitetaan, kun tulee turpaan!! Säälittävää!
Hän on ohjelmaformaatin ulkopuolella harvinaisen hyväkäytöksinen herrasmies, jolla on sydän paikallaan.
mutta noista kahdesta Gordon Ramsay =D