Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä työreissu ja mulla la!

Vierailija
12.07.2010 |

Mies lähdössä Italiaan viikonlopuksi, asumme Suomessa. Laskettu aikani on 25.10. ja hän matkustaa 8.-10.10.

Vauva on kolmas, eka syntyi 40, toka 40+4.

En voi oikeen estääkään menemästä, työreissu kun on. Tulen olemaan pulassa...

Onko muille käynyt "hauskoja" kommelluksia samantapaisissa tilanteissa tai oletteko estäneet ukkokullan matkan? Jos olis esikoinen, olis varmaan menemäti.....?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä työnantajan kanssa voi kyllä keskustella ja kertoa tilanteen ja matka voitaneen joko siirtää tai joku muu hoitaa sen.

Vierailija
2/4 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi ihan pakko matkustaa noin lähellä laskettua aikaa?

Meillä oli tarkoitus että reissuhommissa oleva mies ei matkusta viimeisen kk aikana ennen laskettua päivää. No, lapsi syntyi 1,5 kk ennen la joten oli sitten ukko vielä ulkomailla. Ei siinä mitään, mihinkäs sitä miestä synnytyksessä tarvitaan, mot. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli työmatkalla, kun esikoinen syntyi. Helppoahan se silloin oli, kun ei tarvinnut olla muitten lasten kanssa. Muitten syntyessä mies on sitten ollut kiltisti kotona isompien lasten seurana. Sullahan on vielä pari viikkoa laskettuun aikaan miehen työmatkan aikana.

Vierailija
4/4 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pakko ole, ja reissu on hupireissu, minne lähtee koko työporukka. Mutta onhan se melkosen hieno reissu, ne tekee siellä vaikka mitä kivaa, käyvät jalkapallomatseissa ja viinitilalla jne. Olis varmaan tyhmä fiilis odotella kotona "jos vaikka" ja miettiä mitä tekis parhaillaan Italiassa...

Itse en lähtis, jos tilanne olis toisinpäin, mutta mies onkin uudessa duunissa ja on ihan eka reissu. Mä oon ollut jo meillä töissä 10 vuotta. :)