G:helleasusi kaupungille ja vartalotyyppisi?
Kommentit (16)
sandaletit jalassa
Vartalotyyppi on TODELLA alapainotteinen päärynä
Bolero on lyhythihainen ja lähes läpikuultava,väriltään vaalean beige kuten sandaletitkin.
Tuo rypytys olkapäillä antaa volyymia tuonne yläkroppaan ja topissa on neliökaula-aukko,toimii samoin.
Capreissa ei ole mitään ylimääräistä joka kiinnittäisi huomiota alakroppaan ja yläosa ja alaosa tasapainoittavat hyvin toisiaan.
Eli lyhyehkö (äitiys)farkkuhame ja vartalonmyötäinen toppi. Jalkaan kiilakorkoiset sandaletit.
Ja tyyppi on rv34 ja aika tasapaksu muutenkin.
suonikohjujen takia en lähde hameessa/capreissa iltaelämään, vaikka olisi kuinka lämmin.
Päivällä voin käyttää myös capreja, jos ostoksilla tms.
vartalotyyppi on kai sitten tiimalasi.
tissit pursuavat puoliksi ulos. Olen niin rintava, että pakkohan se on muillekin näyttää... Lantiofarkuista leikatut shortsit, persvako vilkkuu ylhäältä ja vähän alhaaltakin, karvat täytyy ajella huolella, ettei mitään pöhötä ulos erittäin lyhyistä shortsinlahkeista. Läskit roikkuu vyötärön päällä. Jalassa superhyperkorkeat kiilakorkokengät, nilkka on kyl kipee viime kävelystä, kun niillä meinaa horjua... Vartalotyyppi, hmm, rintaa riittää, vyötäröä riittää, persauskin leveä kuin seitsemän leivän uuni, tiedä sitten mitä tyyppiä tuo olis...
Ja korkkarit. Olen isorintainen päärynä.
joten hyvin menee tiukkakin ja olkapäät paljaaksi jättävä.
En pidä sortseista enkä tunika-leggins -systeemeistä.
Mitat 165/49. Rintoja ei pahemmin ole (kiitos pitkien imetysten), mutta korjaan tilannetta tukevilla push-up-liiveillä.
joka tuo vyötärön esiin, matalakorkoiset sandaalit/kesäkengät.
Vartalotyyppi perinteinen tiimalasi jolla on tällä hetkellä liikaa painoa. Edestäpäin ja takaa näytän hyvältä kun vyötärö-lantiosuhde on passeli mutta maha näkyy sivusta. Kädet/jalat onneksi suht. timmit.
t. 169cm/74kg (auts!, tarkoitus päästä allee 70kg:aan) - vyötärö 76cm/lantio 110cm
t. 169cm/74kg (auts!, tarkoitus päästä allee 70kg:aan) - vyötärö 76cm/lantio 110cm
Rinnat 105cm eli mitat siis 105/76/110
2/3 legginssit (mustat, koska ne on ainoat raskauslegginssit jotka mulla on, nyyh) ja hellemekko. joko trikoinen tai sitten usein käytän semmoista sinistä kangasmekkoa joka on farkun näköistä mutta tosi ohutta kangasta, semmoinen paitamekko. huivi usein päässä myös.
Käytän legginssejä kuumallakin, koska toisessa pohkeessa on raskauden tuottamana tosi ruma suonikohju. Inhoan myös hikistä tunnetta sisäreisissä. Lisäksi käytän usein kaupungilla kävellessä tukivyötä, jottei illalla niin supistelisi, ja se tuntuu kamalalta paljaalla iholla.
Olen pieni, vähän pyöreä ja raskausmahainen. En laiha mutten lihavakaan.
Paitoina erilaiset ladyfit-paidat, topit ja halterneck-paidat. Ei napapaitoja :D
Alaosana caprit, pitkät housut (farkkua tai suoraa) tai hameita (lyhyttä ja pitkää).
Vain yksi hellemekko löytyy, koska en ole löytänyt muita sopivia. Vaatekokoni on 44-46, mutta sen kokoluokan mekot eivät mene selästä kiinni/puristavat liikaa. Tunikamallit kaikkein pahimpia.
Jalassa lenkkarit, sandaalit, avokkaat tai ballerinatossut.
mulla on päällä tunika ja legginssit, apua!
Leggarit on lyhkäset eli just peittävät polven mutta kauniit ja kapeat sääreni jäävät paljaaksi. Tunika on armollinen pyöreälle vatsanseudulleni eli väljä malli, hiukan A-linjainen. Ei trikoota, vaan ohuen ohutta puuvillaa, kaunis kuosi ja kirjailut.
Vartalomalli on kai omena ? Olen lyhyt ja pyöreävatsainen, pepusta alaspäin ja hartioiden kohdalta olen kokoa 32, rintojen ja erityisesti vatsan kohdalta kokoa 42. Repikää siitä. En ole raskaana.
Mitä muuta tällä mahalla voi päälle laittaa kuin tuon parjatun tunika-leggarit -yhdistelmän?
musta lörtsy mekko. Siis sellainen rypistymätön, jotain lurexia ;)
Pienet hihat, en voi sietää hihattomia kenelläkään.
VArtalotyyppi 175 cm ja BMI 22. Rintava.
Mulla oli farkkuminari ja pinkki pitkä, laskeutuva t-paita/tunika mikä lie. Ja jalassa sandaalit joissa vaan jalkapöydän päällä pari ohutta remmiä.
Vartalotyyppi 178/n.72kg, aika tasapaksu, ei suonikohjuja tms.
8)
pellavashortsit ja toppi, halterneck-mekko, sporttishortsit ja t-paita/toppi jne. Riippuu ihan siitä mitä olen menossa tekemään. Jos teen pidemmän ostosreissun polkupyörällä niin shortsit, mutta jos vaan kävellään keskustassa niin mekko tai hame
Olen hoikka, lievästi päärynä