karppi syömiset tältäpäivää,arviosi kiitos(olen alkaja)
Eli 4.pv menoss karppausta,vältän alkuun täysjyvääkin ja ruislepiää,hedelmiä mutta sallin muun karppi ruuan lisäksi kermat,jugurtit ja marjat. Myöhemmin jos olo ja keho sallii niin lisään täysjyvää,mutta vasta lähempänä tavoitepainoa. Kiloja pudotettavana 20kg.
aamulla:2 munaa 2tl oivariinissa 80% paistettuna
Lounaaksi: Kananfile pihvi n.100g,kasvisnyytti jossa pätkä kesäkurpitsaa ja puolikas porkkana,aurajuustoa ja kuohukermaa puoli desiä(eli ei kovin iso satsi kokonaisuudessa)
iltapala:Tuoreita mansikoita kourallinen,rahkaa 4rkl ja kuohkukermaa puolidesiä,makeutus.
mielitekoja on ollut ja nälkä vaivannut vähän.olenko syönyt liian vähän/kevyesti?liikaa kermaa?
Kommentit (6)
karppauksen aloittelija, jolla myös n.20kg pudotettavaa.
Tänään olen syönyt:
-2kuppia kahvia, rasvatonta maitoa tilkat seassa
-3munaa, 4viipaletta pekonia (munakas) päällä juustoraastetta ehkä puoli kourallista +salaattia puoli lautasellista (jäävuorisalaatti, tomaatti, kurkku, raejuusto, oliiviöljy, remouladekastiketta hiukan päällä)
-3viipaletta pekonia, n.1dl raejuustoa
-lidlin kreikkalaista jogurttia, sekaan marjoja (vadelma, mustikka) makeutusainetta vähän, kulhollinen tätä.
-2palaa 81% suklaata + 5kpl läkerol pastillia
Juonut olen paljon vettä, vähän vissyä ja light limukkaa
Tänään oli vähän tämmönen päivä, ei mikään niin hyvin syöty, mutta hiilareitä nyt ei niin kauhiana kuiteskaan tullut ja nälkä ei ole ollut :D
Kommenttia saa heittää jos haluaa!
Karppaaminen... Se vain on matalasti koulutetun ja sivistymättömän kansanosan uskonto.
heitin uuniin a-luokan juustomakkaran ja paistan sen lisäksi 3 munan kokkelia reilulla voilla.jospa helpottas,en halua sortu nyt kun alku on ollut hyvä!
heitin uuniin a-luokan juustomakkaran ja paistan sen lisäksi 3 munan kokkelia reilulla voilla.jospa helpottas,en halua sortu nyt kun alku on ollut hyvä!
mutta itsellä ei näin helteellä kyllä ruoka maistukaan.
Tänään söin turkkilaista jogurttia, kermaa ja vadelmia aamulla. Lounas meni pähkinöillä ja munalla. Päivällisellä yritin syödä reilusti salaattia ja broilersuikaleita paisettetuna papujen ja sipulin kanssa ja tähän päälle vielä tuota aamupalaa vähän...
Musta tuntuu ihan hullulta kuinka jotkut kappaamaan alottaneet syö niin vähän... syö reilusti! Meilläkin välillä syödään makkara iltapala jos tuntuu, että päivällä on jäänyt vajetta...